هیچ وقت کلیشه ای کار نساخته ام
هیچ وقت کلیشه ای کار نساخته ام
سید علی نیاکان گفت: به هر حال با توانایی‌هایی که از خودم می‌شناختم اقدام به ساخت در ژانرهای مختلف کرده ام و خیلی دوست نداشتم که در یک ژانر بخواهم کاری را بسازم و خداراشکر تا به امروز در ژانرهای پلیسی، کمدی، جدی، اجتماعی و..کارهای زیادی را ساخته ام.

به هر حال با توانایی‌هایی که از خودم می‌شناختم اقدام به ساخت در ژانرهای مختلف کرده ام و خیلی دوست نداشتم که در یک ژانر بخواهم کاری را بسازم.

سید علی نیاکان، از جمله کارگردانان خوش نام و کاربلد سینما و تلویزیون است که آثار ساخته شده از وی در تمامی ژانرها بوده و این نشان می‌دهدکه دکتر علی نیاکان هیچ گاه نخواسته که به کارگردانی کلیشه ای کار تبدیل شود. وی در حال حاضر در حال ساخت مجموعه ای کمدی با قصه ای تازه و جدید است….

لطفا خودتان را معرفی کنید؟

دکتر سید علی نیاکان هستم و تا به امروز حدود ۲۸ کار در ژانرهای مختلف ساخته ام و در حال حاضر کار کارگردانی ،تهیه کنندگی و نویسندگی می‌کنم.

در ژانرهای مختلف کار ساخته اید. ریسک نکرده اید؟

به هر حال با توانایی‌هایی که از خودم می‌شناختم اقدام به ساخت در ژانرهای مختلف کرده ام و خیلی دوست نداشتم که در یک ژانر بخواهم کاری را بسازم و خداراشکر تا به امروز در ژانرهای پلیسی، کمدی، جدی، اجتماعی و..کارهای زیادی را ساخته ام.

کدامیک از کارهاتون را بیشتر دوست دارید؟

اگر به شما بگویند صاحب چند فرزند هستید. حاضرید در جمع اعلام کنید من یکی از بچه‌هایم را فقط دوست دارم. تمام کارهایی که من ساخته ام برای من هر کدام در زمان خودش عزیز و دوست داشتنی است بنابراین تمام کارهایم را دوست دارم.

مهمترین دغدغه شما؟

کارهایی را بسازم که خانواده‌ها را به سمت و سوی حال خوب، انرژی مثبت و راهکارهای درست ببرد و این همیشه دغدغه من بوده است.

در حال حاضر چه کار می‌کنید؟

در حال حاضر در حال آماده شدن برای ساخت فیلمی هستم که ژانر کمدی و طنز دارد و فکر می‌کنم به لطف خدا، مردم یکی از بهترین قصه‌ها را در عرصه کمدی مشاهده می‌کنند که برایشان تازگی و جذابیت دارد. و سالیان سال است که مدیریت دفتر سینمایی نمای نزدیک را به عهده دارم و تعداد قابل توجهی از هنرجویان در این آموزشگاه آموزش می‌بینند.