هیچ مورد «تب‌کریمه» در استان آذربایجان‌شرقی مشاهده نشده/بعد از خرید، گوشت به مدت ۲۴ ساعت در فریزر نگهداری شود
هیچ مورد «تب‌کریمه» در استان آذربایجان‌شرقی مشاهده نشده/بعد از خرید، گوشت به مدت ۲۴ ساعت در فریزر نگهداری شود

معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان اینکه بعد از خرید گوشت، ۲۴ ساعت در فریزر نگهدارید، گفت: خوشبتخانه هیچ مورد «تب‌کریمه» در استان آذربایجان‌شرقی مشاهده نشده است. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، علی تقی‌زاده اظهار کرد: خوشبختانه هیچ مورد «تب‌کریمه» در استان آذربایجان‌شرقی مشاهده نشده است. وی با بیان […]

معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان اینکه بعد از خرید گوشت، ۲۴ ساعت در فریزر نگهدارید، گفت: خوشبتخانه هیچ مورد «تب‌کریمه» در استان آذربایجان‌شرقی مشاهده نشده است.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، علی تقی‌زاده اظهار کرد: خوشبختانه هیچ مورد «تب‌کریمه» در استان آذربایجان‌شرقی مشاهده نشده است.

وی با بیان اینکه علت وقوع «تب‌کریمه» استفاده از گوشت آلوده است، افزود: اگر فراورده‌های گوشتی به صورت بهداشتی ذبح شوند این مشکل ایجاد نخواهد شد.

معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی  تبریز متدکر شد: برای پیشگیری از وقوع «تب کریمه» در استان بهترین راه در این است که بعد از خرید گوشت به مدت ۲۴ ساعت در فریزر نگهداری شود تا تمام میکروب‌های آن کشته شود.

وی افزود: مردم باید دقت کافی از رستوران‌ها و مکان‌های فروش فراورده‌های گوشتی را داشته باشند و در هر  جای بدون پروانه بهداشتی و نکات ایمنی اقدام به تهیه گوشت و یا غذای گوشتی نکنند.