هواداران تراکتور من را یاد هواداران لیورپول انداختند
هواداران تراکتور من را یاد هواداران لیورپول انداختند

سرمربی تیم تراکتورسازی پس از پیروزی مقابل سایپا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اول از همه باید در مورد هواداران صحبت کنم. من جاهای مختلفی کار کردم و باید بگویم هواداران تراکتور فوق‌العاده هستند.  به گزارش قلم پرس جان توشاک افزود: زمانی که می‌خواستیم با اتوبوس به ورزشگاه برسیم دیدم که هواداران تراکتور ۴،۵ کیلومتر […]

سرمربی تیم تراکتورسازی پس از پیروزی مقابل سایپا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اول از همه باید در مورد هواداران صحبت کنم. من جاهای مختلفی کار کردم و باید بگویم هواداران تراکتور فوق‌العاده هستند. 

به گزارش قلم پرس جان توشاک افزود: زمانی که می‌خواستیم با اتوبوس به ورزشگاه برسیم دیدم که هواداران تراکتور ۴،۵ کیلومتر با پای پیاده می‌آمدند.
وی خاطرنشان کرد: هواداران تراکتور من را یاد هواداران لیورپول انداختند جو هواداران مثل زمان حضورم در لیورپول بود، آن‌ها در طول ۹۰ دقیقه به بازیکنانمان انرژی دادند و کمک زیادی به ما کردند، به یاد زمانی افتادم که هوادارن لیورپول به سمت ورزشگاه می‌آیند.
سرمربی تیم تراکتورسازی درباره بازی تصریح کرد: خیلی خوشحالم که پیروز شدیم ولی هنوز هم به زمان زیادی نیاز داریم. این‌برد کمک می کند تا خیلی زود به خواسته‌هایمان برسیم.
وی گفت: قطعاً این برد متعلق به هواداران است چون آنها فوق‌العاده بودند. قبول کنیم که ما هفته قبل گل‌های بدی خوردیم ولی امروز عملکرد ما عالی بود. به خاطر بحث ناهماهنگی در بعضی دقایق انرژی ما کاهش پیدا کرد که هواداران به ما کمک بزرگی کردند.
توشاک تاکید کرد: ما باید همینطور سخت کار کنیم و در طول هفته تلاش کنیم و از جلسات تمرینی بهترین استفاده ممکن را ببریم. باید طوری تلاش کنیم که هفته بعد هم همینطور خوشحال باشیم.
وی اظهار داشت: ما چند هفته با یک سیستم های بازی کردیم و هفته قبل برای اولین بار شکست خوردیم. امروز هدف متفاوتی داشتیم و تغییر سیستم دادیم و هنوز هم معتقدم باید آرام آرام پیش برویم تا به هدف خود برسیم.
سرمربی تیم تراکتورسازی  گفت: از عملکرد مهدی زاده رضایت دارم و او در دیدارهای پیش فصل کمک زیادی به ما کرد. ما ۴ مدافع داریم و اگر تنها در یک پست قدرت کافی را داشته باشیم همین دفاع وسط است ولی در پست‌های مختلف مشکل داریم. اگر امروز شربتی مصدوم می شد ما دفاع چپ تخصصی نداشتیم و دچار مشکل می شدیم به همین خاطر می‌گویم که هنوز راه زیادی در پیش داریم.توشاک گفت: هر تیمی به یک کاپیتان نیاز دارد که تیم را کنترل کند و مسعود شجاعی به خوبی این کار را انجام می دهد.
وی ادامه داد: ما چندین نوع ضربه ایستگاهی تمرین کردیم ولی در طول بازی نتوانستیم آنها را استفاده کنیم به همین خاطر باید تلاش بیشتری کنیم تا این برنامه‌ها را در زمین مسابقه پیاده کنیم.
توشاک خاطرنشان کرد: بیش از ۷۰ درصد پیروزی به دلیل حمایت هواداران بود. امروز آن‌ها تاثیر خیلی مثبتی روی بازیکنان ما داشتند.