هنوز هم در عرصه تبلیغ دینی به مسجد و منبر نیازمند هستیم
هنوز هم در عرصه تبلیغ دینی به مسجد و منبر نیازمند هستیم

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، گفت:  هنوز هم در عرصه تبلیغ دینی به مسجد و منبر نیازمند هستیم اما نباید عرصه تبلیغ دینی را به این‌ها منحصر کنیم. به گزارش قلم پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدشهاب‌الدین حسینی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در اولین همایش «رسانه و تبلیغ دینی» که با حضور پرشور اهالی رسانه برگزار  شد، گفت: […]

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، گفت:  هنوز هم در عرصه تبلیغ دینی به مسجد و منبر نیازمند هستیم اما نباید عرصه تبلیغ دینی را به این‌ها منحصر کنیم.

به گزارش قلم پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدشهاب‌الدین حسینی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در اولین همایش «رسانه و تبلیغ دینی» که با حضور پرشور اهالی رسانه برگزار  شد، گفت: منبر و مسجد از رسانه‌های قوی و پویای ما به شمار می‌آیند.

وی ادامه داد: هنوز هم در عرصه تبلیغ دینی به مسجد و منبر نیازمند هستیم اما نباید عرصه تبلیغ دینی را به این‌ها منحصر کنیم.

حجت‌الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: در عصر انفجار اطلاعات که دین ما را از هر طرف مورد حمله قرار می‌دهند، رسالت اصحاب رسانه بیش از پیش احساس می‌شود.

وی تاکید کرد: امروزه باید از تمامی ظرفیت‌های رسانه‌های مکتوب، تصویری و مجازی به عنوان عرصه‌هایی برای تبلیغ دین و مکتب پرآوازه تشیع استفاده کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با تاکید بر ضرورت تلفیق رسانه‌ها و مبلغان دینی، عنوان کرد: این همایش می‌تواند در همین راستا گامی مهم و اثرگذار باشد و در پی آن هستیم که در سال‌های آتی نیز این همایش را هرچه بهتر و باشکوه‌تر برگزار کنیم.

وی با اشاره به ظهور و بروز عرفان‌های نوظهور  که اصالت اسلام را خدشه‌دار می‌کنند، برگزاری چنین همایش‌هایی را با محوریت رسانه و تبلیغ دینی ضروری‌تر از پیش دانست.