هنرهای نمایشی ظرفیتی بی‌بدیل در انتقال ارزش های معنوی به مخاطبان دارد
هنرهای نمایشی ظرفیتی بی‌بدیل در انتقال ارزش های معنوی به مخاطبان دارد

مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی که در محوطه موزه قاجار تبریز برگزار شد، گفت: هنرهای نمایشی ظرفیتی بی‌بدیل در انتقال ارزش های معنوی به مخاطبان دارد. “کاظم نظری” اظهار داشت: برگزاری این جشنواره و نمایش هایی که در طی این چند روز به روی […]


مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی که در محوطه موزه قاجار تبریز برگزار شد، گفت: هنرهای نمایشی ظرفیتی بی‌بدیل در انتقال ارزش های معنوی به مخاطبان دارد.

“کاظم نظری” اظهار داشت: برگزاری این جشنواره و نمایش هایی که در طی این چند روز به روی صحنه رفت؛ در حقیقت عرض ارادتی به ساحت حضرت ثامن الحجج(ع) بوده است.
وی با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری پانزدهمین دوره جشنواره تئاتر رضوی در تبریز خاطرنشان کرد: سطح برگزاری این جشنواره بسیار بالا و قابل توجه بود و نشان داد که تبریز همچون گذشته دارای ظرفیت های مهم ملی و بین المللی برای میزبانی از رویدادهای مهم فرهنگی و هنری است.
نظری با اشاره به این‌که رویدادهای هنری با مضامین ارزشی و دینی؛ با فرهنگ ایرانی و اسلامی عجین بوده و همواره با استقبال مخاطبان همراه است، گفت: جشنواره امام رضا مخاطبانی از سراسر جهان دارد و هنرمندان هر رشته توانسته اند بخشی از جامعه را با مفاهیم فرهنگ رضوی آشنا کند.
وی در پایان با تقدیر از میزبانی تبریز و برگزاری باشکوه این جشنواره در تبریز به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: هنرهای نمایشی ظرفیتی بی‌بدیل در انتقال ارزش های معنوی به مخاطبان دارد و جشنواره هایی چون جشنواره تئاتر رضوی ، بستری مناسب برای ظهور و بروز استعدادهای بالقوه و بالفعل شدن آن است‌.
گفتنی است پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی از شانزدهم تا نوزدهم خردادماه جاری در تبریز برگزار شد و امشب با معرفی نفرات برتر در تبریز به کار خود پایان داد.