همه وظیفه داریم در رابطه با مسائل و توسعه شهر کار کنیم
همه وظیفه داریم در رابطه با مسائل و توسعه شهر کار کنیم

شهردار تبریز گفت: امروز یکی از بزرگ‌ترین مشکلات ما انرژی است و ما جزو ۱۰ کشور اول دنیا در ارتباط با تولید گازهای گلخانه‌ای هستیم. به گزارش قلم پرس از تبریز، صادق نجفی ظهر امروز در همایش ناب‌سازی مصرف انرژی با در و پنجره‌های یو پی وی سی اظهار داشت: هفته گذشته به دعوت شهردار […]

شهردار تبریز گفت: امروز یکی از بزرگ‌ترین مشکلات ما انرژی است و ما جزو ۱۰ کشور اول دنیا در ارتباط با تولید گازهای گلخانه‌ای هستیم.

به گزارش قلم پرس از تبریز، صادق نجفی ظهر امروز در همایش ناب‌سازی مصرف انرژی با در و پنجره‌های یو پی وی سی اظهار داشت: هفته گذشته به دعوت شهردار میلان برای شرکت در اجلاس انرژی و محیط زیست حضور یافته بودم و امیدواریم ما هم چنین کارهایی انجام دهیم و شاهد باشیم شرکت هافمن سال آینده میزبان همایش این چنین در سطح بین‌المللی باشد.

وی افزود: هر قدر ما بتوانیم فرهنگ‌سازی کنیم در عرصه مصرف بهینه انرژی و کاهش آلایندگی‌های زیست محیطی به همان اندازه در مسیر توسعه سریع‌تر قرار خواهیم گرفت.

نجفی اذعان داشت: تبریز امروز افتخار ایران اسلامی است و همه وظیفه داریم در رابطه با مسائل و توسعه شهر کار کنیم و از جمله این امور استفاده از مصالح استاندارد برای کاهش مصرف انرژی است تا بتوانیم تبریز را برای رویداد بزرگ ۲۰۱۸ آماده کنیم.

شهردار تبریز تاکید کرد: همه باید تلاش کنیم از تکنولوژ های جدید و نو استفاده کنیم و در رابطه با مسائل تولید بر اساس فرمایشات رهبری با استفاده از مزیت‌های داخلی پیش رویم؛ این همدلی و هماهنگی هم در استان وجود دارد که بتوانیم از امکانات و تولیدات داخل بهره بریم.

این مسئول یادآور شد: در چند سال گذشته ۵ هزار میلیارد تومان در تبریز در حوزه عمرانی هزینه کردیم و روزانه ۳ هزار و ۲۰۰ نفر در پروژه‌های عمرانی کار می‌کنند و اعتقاد ما این است که از تولیدات، مهندسان و مزیت‌های داخل استان استفاده کنیم و ما در کنار بخش خصوصی هستیم.

نجفی ابراز داشت: امروز یکی از بزرگ‌ترین مشکلات ما انرژی است و ما جزو ۱۰ کشور اول دنیا در ارتباط با تولید گازهای گلخانه‌ای هستیم و همه باید دست به دست هم دهیم و این مسائل را حل کنیم.

شهردار تبریز متذکر شد: هنر یک تولید کننده این است که راهکارهایی پیدا کند مردم آن راهکارها را به کار گیرند.