همه نیازهای تدارکاتی انتخابات تامین شده است
همه نیازهای تدارکاتی انتخابات تامین شده است

رئیس ستاد انتخابات کشور از تأمین همه نیازهای تدارکاتی انتخابات هفتم اسفند خبر داد. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری ایسنا، محمدحسین مقیمی در برنامه تیتر امشب شبکه خبر افزود: تعرفه‌ها و صندوق‌های رأی به استان‌ها و شهرستان‌ها تحویل داده شده است. وی با بیان این‌که «در مقایسه با دوره‌های قبلی انتخابات تعداد […]

رئیس ستاد انتخابات کشور از تأمین همه نیازهای تدارکاتی انتخابات هفتم اسفند خبر داد.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری ایسنا، محمدحسین مقیمی در برنامه تیتر امشب شبکه خبر افزود: تعرفه‌ها و صندوق‌های رأی به استان‌ها و شهرستان‌ها تحویل داده شده است.

وی با بیان این‌که «در مقایسه با دوره‌های قبلی انتخابات تعداد داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی ۴۰ درصد افزایش یافته است» ادامه داد: همه احزاب کشور بر حضور پرشور در انتخابات تأکید کردند.

وی افزود: با همه نامزدها در استان‌ها جلساتی برگزار و نکاتی درباره پرهیز از بداخلاقی‌های انتخاباتی و رعایت اخلاق گوشزد شده است.

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: گزارش‌های تخلف درباره انتخابات بسیار کم است و نامزدها به قانون عمل می‌کنند. اگر تخلفی روی دهد به مراجع ذیصلاح اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان این‌که «در شرایط خاص منطقه‌ای و بین‌المللی قرار داریم» گفت: دشمنان انقلاب اسلامی نمی‌خواهند در ایران انتخابات پرشوری برگزار شود و بر این اساس حضور همه در پای صندوق های رأی ضروری است.

وی افزود: دستورالعملی که وزیر کشور آن را تهیه کرده به شورای عالی فضای مجازی برای جلوگیری از سوء استفاده نامزدها ارسال شده است که با تصویب این شورا ابلاغ می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: ۵۴ میلیون و ۹۱۵ هزار و ۲۴ نفر واجد شرکت در انتخابات ۷ اسفند هستند و متولدین ۷ اسفند ۱۳۷۶ به قبل می‌توانند در این انتخابات شرکت کنند.

وی افزود: به طور میانگین در کشور برای هر کرسی مجلس شورای اسلامی ۲۱ نفر و در تهران به ازای هر کرسی ۳۹ نفر نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند.