همه دستگاه‌ها و ادارات مسؤول تبریز در آماده‌باش کامل هستند
همه دستگاه‌ها و ادارات مسؤول تبریز در آماده‌باش کامل هستند

فرماندار تبریز گفت: برای مقابله با خطرات احتمالی سیلاب در تبریز همه ادارات و دستگاه‌های مسؤول در آماده‌باش کامل به سر می‌برند. به گزارش قلم پرس، بهروز مهدوی در خصوص آخرین وضعیت تبریز برای مقابله با سیلاب‌های احتمالی، اظهار داشت: با توجه به پیش بینی های صورت گرفته از شرایط جوی کشور در روزهای آینده، […]

فرماندار تبریز گفت: برای مقابله با خطرات احتمالی سیلاب در تبریز همه ادارات و دستگاه‌های مسؤول در آماده‌باش کامل به سر می‌برند.

به گزارش قلم پرس، بهروز مهدوی در خصوص آخرین وضعیت تبریز برای مقابله با سیلاب‌های احتمالی، اظهار داشت: با توجه به پیش بینی های صورت گرفته از شرایط جوی کشور در روزهای آینده، شب گذشته از ساعت ۲۲ شب تا یک بامداد از مسیل‌های مهم تبریز علی‌الخصوص مهرانه رود و خروجی‌های شهر بازدید انجام شد.

وی با تاکید بر اینکه و همه ادارات و دستگاه‌ها در آماده‌باش کامل به سر می‌برند، افزود: برای بررسی و مقابله با خطرات احتمالی شب گذشته از شهرک شهید بهشتی که در معرض سیل قرار داشته و برخی از کلینیک‌های شبانه‌روزی و بیمارستان شهدا نیز بازدید شد.

فرماندار تبریز بابیان اینکه همچنین شب گذشته از سیستم‌های دیسپاچینگ برق و شرکت توزیع برق بازدید شد که در این بخش نیز مشکلی وجود نداشت، خاطرنشان کرد: خوشبختانه باوجود بارندگی‌های شب گذشته، خسارت و مورد خاصی وجود مشاهده نشد و شرایط عادی بود.

به گزارش فارس با توجه به هشدارها و پیش بینی های جوی سازمان هواشناسی کشور با نفوذ سامانه بارشی جدید احتمال وقوع سیل در چند استان از جمله آذربایجان شرقی پیش بینی شده و در این خصوص همه دستگاه‌های مسؤول به تاکید رئیس جمهور در آماده باش کامل به سر می برند.