همراهی هنرمندان، از خاطره‌های ماندگار حادثه سیل است
همراهی هنرمندان، از خاطره‌های ماندگار حادثه سیل است
عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تبریز گفت: هنرمندان در مواقع بحرانی، همواره نقش کارساز در احیای روح و روان افراد مصیبت‌دیده دارند و می‌توانند با هنر خود، باعث بازگشت این افراد به مسیر طبیعی زندگی شوند.

به گزارش قلم پرس به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز، محرم محمدزاده در مراسم گشایش نمایشگاه و فروش آثار هنری با بیان اینکه پیوند هنرمند با یک اثر هنری، یک پیوند عمیق و اساسی است، افزود: علی‌رغم این پیوند، برخی از هنرمندان، از دلبستگی به آثارشان عبور می‌کنند و آثار خود را به نفع افراد مصیبت‌دیده به فروش می‌گذارند؛ این ایثار، بسیار ارزشمند است و می‌تواند الگوی آحاد جامعه باشد.

وی با قدردانی از هنرمندان، به نقش سازمان فرهنگی و هنری در برپایی نمایشگاه خیریه اشاره کرد و گفت: خرید این آثار، علاوه بر نقش مادی، نماد همدلی و عطوفت هنرمندان تبریزی با هم‌وطنان سیل‌زده خواهد بود.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز اظهار داشت: هنر، یک مقوله ذاتی و خدادادی است و هنرمندان با معرفت عمیق خود، در مسیر خدمت به خلق خدا گام بردارند.

این نمایشگاه از دوم تا پنجم اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ تا ۱۹، در مجتمع جواهر واقع در بلوار استاد شهریار، میزبان علاقه‌مندان هنر خوشنویسی و خریداران آثار هنری است.