همایش پیاده روی خانوادگی شهروندان تبریزی برگزار شد
همایش پیاده روی خانوادگی شهروندان تبریزی برگزار شد

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی با حضور شهروندان تبریزی در محل تفرجگاه ائل گلی تبریز برگزار شد. به گزارش قلم پرس به نقل از صریر ، همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی صبح امروز با حضور شهروندان تبریزی و کارکنان بیمه آسیا در استان آذربایجان ‌شرقی در محل تفرجگاه ائل گلی تبریز برگزار شد. این همایش بزرگ پیاده […]

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی با حضور شهروندان تبریزی در محل تفرجگاه ائل گلی تبریز برگزار شد.
به گزارش قلم پرس به نقل از صریر ، همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی صبح امروز با حضور شهروندان تبریزی و کارکنان بیمه آسیا در استان آذربایجان ‌شرقی در محل تفرجگاه ائل گلی تبریز برگزار شد.
این همایش بزرگ پیاده روی که از محل فلکه گلشهر آغاز شده و به طرف پارک ائل گلی ادامه داشت، به مناسبت گرامیداشت هفته دولت با هدف ترویج حس نشاط و شادابی میان شهروندان تبریزی به ویژه خانواده کارکنان بیمه اسیا در استان برگزار شد.

صلاح‌الدین قربانپور، رئیس کل شعب بیمه آسیا در استان آذربایجان‌شرقی در این همایش با بیان این‌که بیمه آسیا در راستای اهداف و برنامه‌های رفاهی برای کارکنان و ایجاد فضای نشاط و شادابی برای شهروندان تبریزی اقدام به برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی کرده است، اظهار داشت: سلامت جسم و روان عاملی مؤثر در تحقق جامعه‌ای پویا و خلاق است.

وی با بیان این‌که طبق آخرین آمار، مدیریت شعب بیمه آسیا در استان آذربایجان شرقی در سال گذشته و سه ماهه اول سال جاری در میان کلیه شعب این بیمه در سراسر کشور به عنوان شعبه برتر، برگزیده و انتخاب شده است، تصریح کرد: بیمه آسیا حدود ۱۱ درصد سهم بازار بیمه کشور را در اختیار دارد و این میزان در استان آذربایجان شرقی ١۶.۴ درصد است.

رئیس کل شعب بیمه آسیا در استان آذربایجان‌شرقی ادامه داد: هم اکنون در تبریز دو شعبه و در شهرهای مراغه، میانه و مرند شعب بیمه آسیا فعال هستند و ۱۴۰ نمایندگی نیز در سراسر استان آذربایجان‌شرقی نسبت به ارائه خدمات بیمه‌ای شایسته در خدمت مردم استان هستند.
همچنین محمدحسین حسن زاده، مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز در سخنانی با تقدیر از اقدام شایسته بیمه آسیا در برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی اظهار داشت: سازمان در راستای تحقق برنامه‌های خود از هیچ نلاشی برای توسعه فضای نشاط و شادابی در پارک‌های شهر فروگذار نبست.

گفتنی است، در پایان این همایش ضمن برگزاری مسابقات شاد و مهیج ورزشی برای شرکت کنندگان در مراسم؛ به قید قرعه جوایزی ارزشمند به شرکت کنندگان اهدا شد.