هفته بسیج یادآور عزت و شرافت و مردانگی بندگان شایسته خداوند است
هفته بسیج یادآور عزت و شرافت و مردانگی بندگان شایسته خداوند است

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی به مناسبت هفته بسیج بیاینه ای صادر کرد. به گزارش قلم پرس، متن کامل این بیانیه بشرح زیر است:  بیانیه هفته بسیج یادآور عزت و شرافت و مردانگی بندگان شایسته خداوند است که خالصانه و عاشقانه خون پاکشان را برای دوام و قوام اسلام و این نظام مقدس […]

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی به مناسبت هفته بسیج بیاینه ای صادر کرد.

به گزارش قلم پرس، متن کامل این بیانیه بشرح زیر است:

 بیانیه

هفته بسیج یادآور عزت و شرافت و مردانگی بندگان شایسته خداوند است که خالصانه و عاشقانه خون پاکشان را برای دوام و قوام اسلام و این نظام مقدس و تبعیت از ولایت فقیه زمان خویش آگاهانه و مفتخرانه و عاشقانه هدیه نموده‌اند.

مسلماً آنچه توانست نظام مقدس جمهوری اسلامی را در طول سالهای پس از انقلاب شکوهمند اسلامی، حفظ و توسعه بخشد اندیشه و تفکر بسیجی بوده و هر زمان که گره در کار نظام افتد، بسیج همچون گره گشایی کارگشا، وارد میدان شده و با دستی که همواره متصل به یدالله بوده است گره از کار می گشاید. هشت سال دفاع مقدس تنها نمونه ای بارز و مبین از این ادعاست.

تاسیس بسیج مستضعفین توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) بیانگر دوراندیشی و آینده نگری آن شخصیت بزرگ، نسبت به روند حوادث و رخدادهای فراروی انقلاب اسلامی و حرکت ملت ایران بود و گذر زمان و چالش‌ها و فتنه‌هایی که در پهنه میهن اسلامی طی قریب به چهار دهه اخیر پدید آمد نشان داد که اگر تدبیر حکیمانه آن پیر سفر کرده در شکل گیری نیروی راهبردی بسیج نبود، چه بسا سرنوشت بسیاری از عرصه‌های مبارزه با دشمنان به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی، ضمن گرامیداشت و تبریک هفته بسیج خدمت عموم ملت ایران بویژه بسیجیان جان برکف و پاسداران انقلاب اسلامی، بر دفاع از آرمانهای والای معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره)، ادامه راه پرافتخار شهدای والامقام، و عمل به منویات ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت ا… العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) در عصری که دنیای استکبار با توطئه اسلام هراسی و حمایت از گروهک های سلفی و تکفیری سعی در به انحراف کشاندن افکار جهانیان دارد با بسیج همگانی و رحیه ایثار و از خود گذشتگی و حضور در عرصه های سرنوشت ساز تأکید می نماید.