هشدار درباره تکرار قصه پروژه میدان معلم در اجرای  پروژه کنارگذر شرقی بناب
هشدار درباره تکرار قصه پروژه میدان معلم در اجرای  پروژه کنارگذر شرقی بناب

به گزارش قلم پرس از بناب، شهریار فتحی امروز در آیین کلنگ زنی قطعه اول پروژه کنارگذر شرقی بناب ضمن تقدیر و تشکر از تلاش ها و پیگیری های نماینده شهرستان و مسئولان وزارت راه و شهرسازی در راه تحقق این پروژه اظهار داشت: مردم شریف شهرستان بناب انتظار دارند که اجرای این پروژه مانند […]

به گزارش قلم پرس از بناب، شهریار فتحی امروز در آیین کلنگ زنی قطعه اول پروژه کنارگذر شرقی بناب ضمن تقدیر و تشکر از تلاش ها و پیگیری های نماینده شهرستان و مسئولان وزارت راه و شهرسازی در راه تحقق این پروژه اظهار داشت: مردم شریف شهرستان بناب انتظار دارند که اجرای این پروژه مانند پروژه پل روگذر میدان معلم بناب(پل سرداران شهید بناب) به درازا نکشد و قصه پروژه میدان معلم در اجرای این پروژه تکرار نشود.

وی با اشاره به موقعیت استراتژیک شهرستان تصریح کرد: شهرستان بناب در بحث صنعت نیز زیان دیده است و قطعاً اجرای کمربندی کنارگذر شرقی بناب برای توسعه و پیشرفت شهرستان نیز کمک خواهد کرد.

گفتنی است، شهرستان ۱۵۰ هزار نفری بناب واقع در ۱۱۰ کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی و در جنوب این استان به علت واقع شده در مسیر مواصلاتی چندین استان غربی کشور یکی از شاهراه های ارتباط زمینی منطقه محسوب می شود.

واقع شدن کنارگذر فعلی در داخل محدوده شهر علاوه بر ایجاد ترافیک های سنگین، آلودگی های صوتی و زیست محیطی، افزایش مصرف سوخت و از دست رفتن زمان، باعث تصادفات شدید فوتی و جرحی با عابران و شهروندان می شود که این مشکلات و معضلات اجرای کنارگذر جدید در این شهرستان را بیش از پیش مهم و حیاتی جلوه می دهد.

امید است دولت محترم با تخصیص بموقع و کافی اعتبارات این پروژه و همچنین همراهی مسئولان استانی و شهرستانی و مردم همیشه در صحنه شهرستان بناب پروژه کنارگذر شرقی بناب را در زمان بندی تعیین شده به اتمام رساند.

انتهای پیام/۶۰۰۰۴