هری کین: من جام می خواهم
هری کین: من جام می خواهم

به گزارش ایسنا و به نقل از میرر، هری کین همواره از بهترین های لیگ جزیره بوده است و عملکرد خیره کننده ای در تاتنهام داشته اما با این تیم هیچ جامی به دست نیاورده است. کین تا سال ۲۰۲۴ با تاتنهام قرارداد دارد اما خبرهای زیادی درباره تصمیم او برای جدایی از تیم در […]

به گزارش ایسنا و به نقل از میرر، هری کین همواره از بهترین های لیگ جزیره بوده است و عملکرد خیره کننده ای در تاتنهام داشته اما با این تیم هیچ جامی به دست نیاورده است.

کین تا سال ۲۰۲۴ با تاتنهام قرارداد دارد اما خبرهای زیادی درباره تصمیم او برای جدایی از تیم در تابستان به گوش می رسد.

او گفت: من جایزه های فردی زیادی به دست آورده ام اما به صراحت بگویم که دیگر به دنبال جایزه های تیمی هستم. می خواهم که جام به دست بیاورم و متاسفانه تاکنون در تاتنهام این افتخار را به دست نیاورده ام.

کین ادامه داد: فصل ناامید کننده ای را تجربه می کنیم با این حال هنوز فرصت دایم. اکنون تنها چیزی که باید به آن فکر کرد کسب سهمیه است.ما در ابتدای فصل صدرنشین لیگ برتر شدیم و این نشان می دهد که می توانیم خوب ظاهر شویم. امیدوارم در دیدارهای بعدی خوب ظاهر شویم.

کین مدتها است که مورد توجه منچستر یونایتد است. رئال مادرید و پاری سن ژرمن دیگر تیم هایی هستند که به جذب این بازیکن علاقه دارند.

انتهای پیام