هدف‌گذاری برای ایجاد ساختارهای متمرکز جهت توسعه ورزش همگانی
هدف‌گذاری برای ایجاد ساختارهای متمرکز جهت توسعه ورزش همگانی
شهردار تبریز گفت: در مدیریت شهری تبریز به دنبال ایجاد ساختارهای متمرکز برای توسعه ورزش همگانی هستیم و به آن شتاب خواهیم داد.

به گزارش قلم پرس، یعقوب هوشیار در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی مجموعه اداری معاونت ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز اظهار کرد: توسعه ورزش همگانی از جمله موارد مورد توجه و تمرکز مجموعه شورا و شهرداری است و تلاش ما بر این پایه است که این حوزه را به بهترین شکل ممکن تداوم ببخشیم.

وی افزود: مدیریت ارشد شهر، در سه حوزه آموزش رشته‌های مختلف ورزشی، فضاهای اختصاص یافته به علاقمندان و احصای استعدادها و پرورش آنها و بهره گیری از این توان برای ارتقای چهره ورزشی شهر اهتمام داشته و برای آن برنامه ریزی می‌کند.

هوشیار ادامه داد: مدیریت جدید شهری، توجه ویژه‌ای به کارکردهای اجتماعی شهرداری دارد و ورزش یکی از زمینه‌های بروز این نگاه است و با توجه به تعامل سازنده‌ای که با اداره کل ورزش و جوانان وجود دارد، شهر را از دریچه این تعامل منتفع خواهیم کرد.

همزمان با روز ملی کشتی، ساختمان اداری معاونت ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز، با حضور اعضای شورای اسلامی شهر تبریز، شهردار تبریز و نیز مدیران ارشد شهرداری تبریز کلنگ زنی شد و قرار است با حمایت مالی شهرداری منطقه ۱ تبریز، در مقام کارفرما، به زودی به عنوان یکی از سرانه های ورزشی شهرداری تبریز تبدیل شود.