هتل های ۵ ستاره تهران برای سفرهای نوروزی
هتل های ۵ ستاره تهران برای سفرهای نوروزی
بهتر است از همین حالا برای تعطیلات نوروز برنامه‌ریزی کنید! اولین گام رزرو آنلاین هتل در تهران است. با انتخاب یکی از هتل های تهران، نیمی از راه را رفته‌اید.

                         هتل های ۵ ستاره تهران برای سفرهای نوروزی

با نزدیک شدن به عید نوروز دغدغه انتخاب مقصدی دوست‌داشتنی برای سفر بیشتر می‌شود! درصد بالایی از استرس مختص پیدا کردن هتل مناسب برای اقامت است. اگر شهر انتخابی شما برای سفرهای نوروزی، تهران باشد، دیگر جای نگرانی نیست! شک نکنید که هتل های تهران مکانی عالی و رویایی برای اقامت هستند و امکانات خوبی دارند.

در این میان هتل های ۵ ستاره تهران بهترین گزینه برای اقامت به نظر می‌رسند. در نتیجه استرسی باقی نمی‌ماند؛ چون در ادامه می‌خواهیم بهترین هتل های ۵ ستاره تهران برای سفرهای نوروزی را به شما معرفی کنیم و از خدمات و امکانات این هتل‌ ها کمی برایتان صحبت کنیم. پس ادامه این مقاله جذاب را به‌هیچ‌وجه از دست ندهید!

هتل پارسیان استقلال تهران

                                  سوئیت ۲ تخته هتل پارسیان استقلال تهران

حتماً نام هتل استقلال تهران به گوشتان خورده است! این هتل یکی از بزرگ‌ترین هتل های لوکس تهران بوده که جزو هتل های بین‌المللی این شهر نیز هست. اگر نگاهی به تاریخچه هتل استقلال تهران بیندازید، می‌بینید که این اقامتگاه در برهه‌ای از زمان زیر‌مجموعه معروف‌ترین گروه هتل‌داری جهان یعنی هیلتون بوده که امروزه تحت مالکیت گروه هتل های پارسیان قرار دارد. این ساختمان ۱۵ طبقه در سال ۱۳۴۱ افتتاح گردیده و موقعیت جغرافیایی خوبی دارد.

هتل استقلال دارای دو برج شرقی و غربی است. از جمله امکانات این هتل می‌توان به انواع رستوران‌های ایتالیایی، فرانسوی، عربی و تایلندی اشاره نمود. در این رستوران‌ها انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و بین المللی سرو می‌شود. از امکانات رفاهی و تفریحی هتل هم می‌توان به کلوپ ورزشی، سونای خشک و بخار، استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، سالن ماساژ، مراکز تجاری و فروشگاه اشاره نمود.

از طرفی با اقامت در هتل استقلال دسترسی ساده‌ای به مرکز خرید صفویه، خیابان تجریش و ولیعصر، صدا و سیما، برخی از وزارت‌خانه‌های مهم، مراکز اداری و درمانی، برج میلاد، نمایشگاه بین المللی، کاخ سعد آباد، پارک ملت، تله کابین توچال و… خواهید داشت. یکی از ویژگی‌های مهم هتل استقلال تهران که سبب می‌شود آن را به شما پیشنهاد دهیم، طراحی فوق‌العاده اتاق‌ها به شکل مدرن و سنتی و مجهز بودن آنها به شبکه‌های ماهواره، مینی بار، تلویزیون و سایر امکانات رفاهی است.

هتل آزادی تهران

                                تخت کینگ سایز در هتل آزادی تهران

هتل پارسیان آزادی، یک هتل ۵ ستاره بسیار زیبا بوده که در مجاورت رشته کوه البرز واقع شده است. به همین دلیل می‌توان این هتل را بسیار دنج و آرام قلمداد نمود. با این اوصاف هتل آزادی تهران دارای آب و هوایی بسیار عالی و مطلوب است. علاوه بر این در همسایگی سالن اجلاس سران و نمایشگاه بین المللی تهران قرار دارد. از طرفی هتل آزادی تهران به پارک ژوراسیک، کاخ سعدآباد و کوهستان توچال نیز اشراف دارد.

تنوع اتاق در هتل آزادی بسیار بالاست! از همین رو سبب رضایت میهمانان هتل می‌شود. واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق اقتصادی، اقتصادی دو تخته تویین، یک تخته تجاری، سوئیت دو نفره جونیور، دو تخته تویین ویژه، سوئیت دو نفره پرزیدنتال ویژه، سوئیت دوبلکس دو نفره و سوئیت دو نفره رویال است. هتل آزادی امکانات فوق‌العاده خوبی دارد که نظیر آن کلوپ ورزشی، سونای خشک و بخار، ماساژ، حمام سنتی، جکوزی، حوضچه آب سرد و رستوران ایتالیایی است.

همچنین این هتل در تمام اتاق‌ها دارای پکیج ملزومات بهداشتی مانند: سوهان ‌ناخن، خمیر دندان، شامپو، صابون، مسواک و غیره است. از امکانات عمومی هتل آزادی می‌توان به پاور سوئیچ، آنتن مرکزی، سیستم اعلام حریق، صندوق امانات، آسانسور، تهویه مطبوع، سیستم خاموش کننده اتوماتیک حریق در داخل اتاق‌ها، سالن صبحانه خوری و کافی شاپ اشاره نمود.

هتل لاله تهران

                             سوئیت دو تخته طلایی در هتل لاله تهران

هتل ۵ ستاره لاله نیز جزو هتل های بین المللی تهران است که دسترسی مطلوبی به خیابان حجاب و پارک بزرگ لاله دارد. همچنین با اقامت در هتل لاله تهران می‌توانید به موزه هنرهای معاصر و موزه فرش نیز سر بزنید. ساختمان هتل لاله ۱۳ طبقه بوده و امکانات خوب و باکیفیتی دارد. هتل لاله تهران بهترین گزینه برای گذراندن عید نوروز بوده؛ چراکه دارای موقعیت مکانی عالی و سرویس دهی مطلوب است.

وجه تمایز هتل لاله از سایر هتل های تهران، وجود چند رستوران متفاوت و متنوع است که در این رستوران‌ها می‌توانید انواع غذاهای لذیذ ایرانی، چینی و فرانسوی را امتحان کنید. همچنین از تماشای مناظر زیبای رشته کوه البرز لذت ببرید. برای سنتی‌پسندها نیز هتل لاله دارای یک رستوران به نام نمکدون است. این رستوران با طراحی سنتی، فضایی بسیار دلنشین ایجاد کرده تا میهمانان نهایت لذت را ببرند.

هتل اسپیناس پالاس تهران

برای گذراندن تعطیلات نوروز می‌بایست از قبل رزرو هتل در تهران را انجام دهید. یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت در پایتخت، هتل اسپیناس پالاس است. هتل ۵ ستاره اسپیناس پالاس تهران مانند کاخی مجلل و رویایی است که با پیشرفته‌ترین و به‌روزترین امکانات اقامتی، به میهمانانش خدمت می‌کند. هتل نوساز اسپیناس پالاس فضایی بسیار باشکوه و شاه‌گونه دارد و نامش در لیست هتل های لوکس تهران قرار گرفته است. هتل اسپیناس پالاس دارای ۲۴ طبقه بوده که با قرارگیری در شمال غرب پایتخت، موقعیت خوبش را نشان می‌دهد.

باید بدانید این هتل زیبا تا بوستان پرواز، پارک ژوراسیک، نمایشگاه بین‌المللی تهران و برج میلاد فاصله اندکی دارد. جالب است بدانید هتل اسپیناس پالاس تهران با زیربنایی حدود ۷۰ هزار مترمربع شروع به کار کرده و در مجموع دارای ۵۰۰ اتاق است. از جمله واحدهای اقامتی این هتل می‌توان به سوئیت گاردن، سوئیت جونیور، رویال سوئیت، اتاق سه تخته رو به کوه، اتاق رویال فمیلی ویژه، اتاق دو تخته ویژه، اتاق رویال فمیلی برتر، اتاق رویال فمیلی کلاسیک، اتاق سه تخته‌ کلاسیک، سوئیت جونیور ویژه، اتاق دو تخته‌ کلاسیک و سینگل روم است.

این هتل زیبا دارای ۱۲ سالن همایش و آمفی تئاتر بوده که ظرفیت‌ آن‌ها چیزی بین ۵۰ تا ۱۰۰۰ نفر است. از امکانات لاکچری و خوب هتل اسپیناس پالاس می‌توان به پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، فضای سبز، پارکینگ بزرگ و جادار، کافی نت، اینترنت بی‌سیم در تمام قسمت‌های هتل، تهویه مطبوع، جکوزی، سونا، استخر، صبحانه رایگان، مینی بار، رستوران و چندین کافی شاپ بسیار شیک اشاره نمود.

هتل اسپیناس تهران

هتل اسپیناس تهران که معروف به هتل اسپیناس بلوار کشاورز نیز هست، در واقع زیر مجموعه گروه هتل‌داری اسپیناس است. این هتل بین المللی اولین هتل ۵ ستاره پس از انقلاب شناخته می‌شود و دارای اتاق‌ها و سوئیت‌های پر زرق و برق است. دکوراسیون هتل تلفیقی از معماری مدرن و اقلام طبیعی است. هتل اسپیناس تهران برای سفرهای نوروزی بسیار عالی به نظر می‌رسد؛ چراکه دارای کادری مجرب و حرفه‌ای، امکاناتی لوکس و مدرن، سرویس‌های وی آی پی برای مسافران ویژه و موقعیت مکانی بسیار خوب در مرکز شهر است.

این هتل زیبا با تنوع در رستوران‌هایش نشان داده می‌تواند علاوه بر خدمات اقامت، خدمات پذیرایی فوق‌العاده خوبی را به میهمانان شهر تهران ارائه دهد. این رستوران‌ها انواع غذاهای تایلندی، فرانسوی، سنتی، مدیترانه‌ای و ایرانی را به مسافران ارائه می‌دهند. علاوه بر این هتل اسپیناس خلیج فارس تهران دارای یک مجموعه ورزشی بسیار بزرگ مجهز به سالن بدنسازی، سالن ماساژ، سالن بیلیارد، سونا، جکوزی و استخر است. همچنین این هتل دارای تاکسی سرویس، خدمات خانه داری، خشکشویی، سالن همایش، اتاق جلسه، سالن زیبایی برای آقایان و سالن پذیرایی است. از همه جالب‌تر اینکه پرسنل هتل مسلط به زبان‌های ایتالیایی، فرانسوی، ترکی، روسی و انگلیسی هستند.

آخرین نکته قبل از سفر

بهتر است از همین حالا برای تعطیلات نوروز برنامه‌ریزی کنید! اولین گام رزرو آنلاین هتل در تهران است. با انتخاب یکی از هتل های تهران، نیمی از راه را رفته‌اید. با رزرو هتل های تهران از ایران هتل آنلاین خیالتان از بابت کامرزد کنسلی، پشتیبانی و قیمت هتل راحت است.