نیکزاد: کسی باید سر کار بیاید که سلامت رفتاری، اخلاقی و اعتقادی داشته باشد
نیکزاد: کسی باید سر کار بیاید که سلامت رفتاری، اخلاقی و اعتقادی داشته باشد

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، گردهمایی روسای ستادهای استانی و کمیته های مرکزی ستاد مرکزی پویش حامیان سیدابراهیم رئیسی در انتخابات با سخنرانی علی نیکزاد دبیر شورای هماهنگی ستادهای مردمی انتخاباتی سیدابراهیم رئیسی برگزار شد. نیکزاد دبیر شورای هماهنگی ستادهای مردمی انتخاباتی سیدابراهیم رئیسی در این مراسم اظهار کرد: انقلاب اسلامی با رهبری امام […]

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، گردهمایی روسای ستادهای استانی و کمیته های مرکزی ستاد مرکزی پویش حامیان سیدابراهیم رئیسی در انتخابات با سخنرانی علی نیکزاد دبیر شورای هماهنگی ستادهای مردمی انتخاباتی سیدابراهیم رئیسی برگزار شد.

نیکزاد دبیر شورای هماهنگی ستادهای مردمی انتخاباتی سیدابراهیم رئیسی در این مراسم اظهار کرد: انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی (ره)، معمار کبیر انقلاب اسلامی و اراده ملت ایران شکل گرفت.

نیکزاد ادامه داد: رهبر کبیر انقلاب از همان ابتدا، انقلاب را به آرای عمومی ملت سپرد و از همان‌جا موضوع جمهوریت با اسلام ادغام شد و در واقع جمهوری اسلامی در تمامی امورات از طریق آرای ملت تحت چهارچوب‌های اسلام تصمیم‌گیری می‌کند.

به گفته وی، در هر کشوری بنا به شرایط احزاب و دینی که دارد، تصمیمات اتخاذ می‌شود و در کشور عزیزمان ایران هم با رعایت قوانین اسلامی، مردم خودشان برای آینده تصمیم می‌گیرند.

نیکزاد با اشاره به اینکه رای یکایک مردم نتیجه ای بسیار مهم در سرنوشت ملت دارد، عنوان کرد: تمام اشخاصی که تاکنون در انتخابات شرکت کردند، آمدند تا به مردم خدمت کنند، گفتند پاکی، برابری و عدالت را حاکم می‌کنیم، اما در حقیقت برخی از آن ها بر مردم جفا کردند.

دبیر شورای هماهنگی ستادهای مردمی انتخاباتی آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی نتیجه این جفا را وارد آمدن آسیب به سرمایه اجتماعی دانست و افزود: در صورتی که اویل انقلاب اسلامی، کاملا برعکس بود و مردم طوری به افراد مسئول در آن زمان باور داشتند که به آنها اقتدا می‌کردند؛ اما چرا کار به اینجا رسیده است؟

وی علت را چنین بیان کرد: چون ما در برخی مقاطع، به آرمان‌های انقلاب و اسلام پایبند نبودیم؛ این مسایل موجب شنیده شدن زمزمه هایی از قبیل ناکارآمدی نظام شد، نظامی که با شهادت بیش از ۲۴۰ هزار شهید و ۵۷۰ هزار جانباز به روی کار آمد.

وی تصریح کرد: جناب آقای سید ابراهیم رییسی از زمانی که قوه قضاییه را تحویل گرفتند، تحولاتی عظیم در سیستم پدیدار شد و این تحولات، در بین مردم بودن، پایبندی به آرمان‌های امام راحل و انقلاب سبب شد که ما تبلیغ نکنیم، بلکه آحاد جامعه به چشم دیدند که قوه قضاییه کارآمد شده و حرکت این قوه رو به جلو و مطابق با موازین و چهارچوب‌های اسلامی شده است.

نیکزاد با بیان اینکه اقدامات سید ابراهیم رییسی و شهادت سردار قاسم سلیمانی سبب شد تا مردم به پای صندوق رای بیایند و صراحتا خواهان یک قوه انقلابی شدند، تاکید کرد: کسانی می‌بایست بر سر کار بیایند که سلامت رفتاری، اخلاقی و اعتقادی داشته باشند؛ کسانی بیایند تا خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار بدهند.

وی عنوان کرد: سوالی که دارم از شما این است، روحیه خدمت به خلق الله در کدام یک از کارگزاران دولت فعلی‌ دیده می‌شود؟ صادقانه بگویم، اگر در پی حل مشکلات کشور هستیم، یک حرکت انقلابی و تاریخی می‌بایست انجام بدهیم و با وجود فاصله طبقاتی وحشتناک، مردم فقر و تنگدستی را قبول می‌کنند، اما به شرطی که رانت و فساد در آن نباشد و ما زمانی در موضع حق قرار می‌گیریم که بتوانیم سرنوشت کشور را تغییر بدهیم.

در ادامه این جلسه  گلرو رئیس ستاد پویش مردمی سید ابراهیم‌رئیسی به مشروح اقداماتی که برای ایجاد ستاد مرکزی پویش حامیان آیت الله رئیسی صورت گرفته است پرداخت و‌ گفت: از جمله اقدامات صورت گرفته می‌توان به ایجاد شورای استانی اشاره کرد که یک روش بدیع و فراگیر است.اقدام برای وحدت رویه و ایجاد ارتباط با ستادهای استانی و حضور افراد اثرگذار در انتخابات با رویکرد بالا بردن مشارکت مردم در انتخابات از دیگر کارهای صورت گرفته است.

وی‌افزود: ستاد مرکزی پویش حامیان آیت الله رئیسی با دعوت بسیاری از بزرگان و تشکل‌های سیاسی، اجتماعی، خدماتی، کارگری، کشاورزی و… اقدام به تاسیس ستادهایی وسیع به گستره کل کشور گرده است. 

گلرو‌ گفت: تشکیل کارگروه تخصصی برای رفع موانع تولید و توسعه وسیع کشاورزی به‌ویژه تولید نهاده‌ها دامی در داخل کشور برای کاهش وابستگی کشور به خارج و برنامه حمایت از کشاورزان نیز تدارک دیده شده است.

وی ادامه داد: توجه به بانوان، کارگران، اقوام و مذاهب، معلمان، دانش‌آموزان، ورزشکاران، بازاریان، روحانیان، ایثارگران، انرژی، بهداست و درمان، تکنولوژی، بازرگانی، گردشگری، صنعت، اقتصاد، مبارزه با فساد، بانک‌ها، بورس، دانشگاه‌ها، نخبگان، فضای مجازی و…در قالب تشکیل ستادها و کارگروه‌هتی تخصصی نیز در برنامه‌ریزی‌های مدون و کارشناسی لحاظ شده است.

انتهای پیام/