نیروی قدس توانست ایران را به کشوری اثرگذار تبدیل کند
نیروی قدس توانست ایران را به کشوری اثرگذار تبدیل کند
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: نیروی قدس توانست دیپلماسی کشور را فعال و ایران را به کشوری اثرگذار در منطقه خاورمیانه تبدیل کند.

به گزارش قلم پرس به نقل ازخبرگزاری فارس، روح الله متفکرآزاد  اظهار داشت: اگر دست برتر نیروی قدس را نداشتیم شاهد اثری از امنیت، آرامش و دیپلماسی فعال در منطقه وجود نداشت و قطعا سهم نیروی قدس در معادلات منطقه‌ای و بین المللی در عرصه های مختلف سیاسی و دیپلماسی همچنین حفظ منافع ملی منحصربفرد است.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی نیروی قدس را حلقه گمشده دیپلماسی منطقه‌ای و بین المللی کشور خواند و افزود: نیروی قدس توانست دیپلماسی کشور را فعال و ایران را به کشوری اثرگذار در منطقه خاورمیانه تبدیل کند.

متفکرآزاد  خاطرنشان کرد: نیروی قدس با حفظ اقتدار کشور، آرامش و ثبات کشور را  تضمین کرده و باعث شد و استراتژی جمهوری اسلامی ایران در عمق منطقه نفوذ پیدا کند.

وی افزود: نیروی قدس همچنین توان چانه زنی وزارت امور خارجه را بالا برده و توانسته با پشتیبانی های موثر ایران را تعیین کننده قواعد بازی کند؛ که این هنر دیپلماسی مردان میدان نیروی قدس جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/