نیاز به اصلاح رویه ای مالیات بر ارزش افزوده در روند حمایت از واحدهای تولیدی
نیاز به اصلاح رویه ای مالیات بر ارزش افزوده در روند حمایت از واحدهای تولیدی

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی، گفت: امیدواریم در سال اقتصاد مقاومتی،بتوانیم یار و یاریگر واحدهای تولیدی باشیم ، با وجود عزم همه برای انجام کار بزرگ برای واحدهای تولیدی کشور، سازمان مالیاتی نیز با اصلاح رویه ای از جمله مالیات بر ارزش افزوده بتواند در این راه همراهی کند. به گزارش […]

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی، گفت: امیدواریم در سال اقتصاد مقاومتی،بتوانیم یار و یاریگر واحدهای تولیدی باشیم ، با وجود عزم همه برای انجام کار بزرگ برای واحدهای تولیدی کشور، سازمان مالیاتی نیز با اصلاح رویه ای از جمله مالیات بر ارزش افزوده بتواند در این راه همراهی کند.

به گزارش قلم پرس، علی نواداد، در آیین تکریم مدیرکل سابق امور مالیاتی استان و معارفه مدیرکل جدید، با بیان اینکه همه مطالب در مورد اقای رسولی حاکی از خدمات ارزشمن ایشان در طول ۱۴ سال خدمت در استان بوده، اظهار داشت: خدمت در جاهایی مثل امور مالیاتی که با ارباب رجوع های مختلف سر و کار دارد برای پرداخت مالیات که وظیفه مسلم همه شهروندان و مسئولان و صنعتگران بوده، بسیار کار سختی است.
وی، افزود: با وجود همه سختی ها نحوه برخورد و تکریم ارباب رجوع توسط آقای رسولی و همکارانش به نحوی بوده که امروز شاهد چنین جلسه باشکوهی هستیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی، با اشاره به تعامل با مدیر کل امورمالیاتی استان در دوره مدیریتی خودشان در سازمان صدا و سیمای مرکز استان، گفت: در آن دوره نیز ایشان با جدیت و تلاش همه اطلاعاتی را که لازم بود به شهروندان ارایه شود از طریق شبکه استانی ارائه می کردند.

وی، خاطرنشان کرد: ایشان به خاطر تسلط و اشرافیت کامل بر موضوعات مالیاتی می توانستند مطالب را به خوبی ادا کنند همه کارها ازجمله تکریم ارباب رجوع را به خوبی انجام دهند و این رضایت حاصل نمی شود مگر با وجود مدیری با تدبیر که بر سر کار بودند.

نواداد، در ادامه با خوش آمد گویی به مدیرکل جدید، بیان کرد: البته با اطلاعاتی که از سوابق ایشان به دست آوردیم به دلیل تسلط و اشرافیت کامل بر موضوعات همچون آقای رسولی همه پله های مربوط به امور مالیاتی را طی کرده و ان شاءالله جایگزین قوی خواهند بود و مسیر تکریم ارباب رجوع را طی خواهند کرد.
وی دربخش دیگری از سخنان خو با بیان اینکه آنچه که در استان ها از بابت امور مالیاتی مورد گلایه بوده، نه از باب رفتار و عملکرد مدیران مالیاتی بلکه از نظر مقررات و قوانین و مسایلی است که به عنوان ابلاغی به استان ها ابلاغ میگردد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی، ادامه داد: امیدواریم در سال اقتصاد مقاومتی،بتوانیم یار و یاریگر واحدهای تولیدی باشیم ، با وجود عزم همه برای انجام کار بزرگ برای واحدهای تولیدی کشور، سازمان مالیاتی نیز با اصلاح رویه ای از جمله مالیات بر ارزش افزوده بتواند در این راه همراهی کند.