نوسازی ۵هزار واحد متوسط و کوچک در دستورکار وزارت صنعت
نوسازی ۵هزار واحد متوسط و کوچک در دستورکار وزارت صنعت

قائم مقام وزیرصنعت، معدن و تجارت در بخش تولید، از برنامه وزارت صنعت برای نوسازی حدود ۵هزار واحد متوسط و کوچک و ۱۰۰هزار واحد صنوف تولیدی در سال ۹۶ خبر داد. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری خانه ملت، رضا رحمانی، درباره آخرین وضعیت طرح رونق تولید که از سال ۱۳۹۵ آغاز شده […]

قائم مقام وزیرصنعت، معدن و تجارت در بخش تولید، از برنامه وزارت صنعت برای نوسازی حدود ۵هزار واحد متوسط و کوچک و ۱۰۰هزار واحد صنوف تولیدی در سال ۹۶ خبر داد.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری خانه ملت، رضا رحمانی، درباره آخرین وضعیت طرح رونق تولید که از سال ۱۳۹۵ آغاز شده و تکلیف ادامه این طرح در سال جاری، گفت: طرح رونق تولید براساس ابلاغ ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به وزارت صنعت، در سال ۹۶ برای واحدهای کوچک و متوسط تمدید شده است، با این تغییر که بخش معدن نیز به این طرح افزوده شده است.

قائم مقام وزیرصنعت، معدن و تجارت در بخش تولید، افزود: صنایع معدنی سال گذشته جزء طرح رونق تولید بودند، اما در سال ۹۶ خود معادن به طرح رونق تولید برای دریافت تسهیلات اضافه شده اند.

نوسازی ۱۰۰هزار  واحد صنفی تولیدی در سال ۹۶

رحمانی با بیان اینکه یکی از اقدامات جدید وزارت صنعت در سال ۹۶ نوسازی صنایع و واحدهای تولیدی است، ادامه داد:برنامه وزارت صنعت نوسازی حدود ۵هزار واحد متوسط و کوچک و ۱۰۰هزار واحد صنوف تولیدی در سال ۹۶۶ است.

وی یادآور شد:منابع طرح رونق تولید از تسهیلات بانکی تامین می شود، که با مصوبه شورای پول و اعتبار این طرح و میزان و نوع تسهیلات مشخص می شود.

یکی از منابع برای نوسازی واحدهای تولیدی اخذ تسهیلات از صندوق توسعه ملی است

قائم مقام وزیرصنعت، معدن و تجارت در بخش تولید، با بیان اینکه یکی از منابع برای نوسازی واحدهای تولیدی اخذ تسهیلات از صندوق توسعه ملیاست، تصریح کرد: رایزنی ها و مذاکرات برای اخذ تسهیلات و منابع برای نوسازی واحدهای تولیدی در حال انجام است، تا بتوان در سال جاری از رکودخارج شده و رونق بر بخش تولید حاکم شود./