نوجوانان سفیران تبریز ۲۰۱۸ هستند
نوجوانان سفیران تبریز ۲۰۱۸ هستند

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی در آیین آغاز به کار اردوی نوجوانان منتخب پسر مراکز کانون پرورش فکری استان در اردوگاه شهید مهدی‌زاده در دلگشا در چالوس، با اشاره به ظرفیت‌های کانون، نوجوانان را بهترین سفیران تبریز ۲۰۱۸ عنوان کرد. به گزارش قلم پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل […]

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی در آیین آغاز به کار اردوی نوجوانان منتخب پسر مراکز کانون پرورش فکری استان در اردوگاه شهید مهدی‌زاده در دلگشا در چالوس، با اشاره به ظرفیت‌های کانون، نوجوانان را بهترین سفیران تبریز ۲۰۱۸ عنوان کرد.
به گزارش قلم پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کوکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، هادی یوسف‌زاده در جمع نوجوانان منتخب مراکز کانون پرورش فکری استان در اردوگاه دلگشا در چالوس با اشاره به این مطب تصریح کرد: کانون ظرفیت‌های بسیاری برای مشارکت در اجرای تبریز ۲۰۱۸ دارد و این اردو اولین قدم در اجرای برنامه‌هایی است که در این راستا پیش بینی شده است.
وی با بیان این که که تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال ۲۰۱۸ معرفی شده است، تاکید کرد: نوجوانان خلاق و توانمند کانون در سراسر کشور می توانند سفیران تبریز ۲۰۱۸ در شهرهای خود باشند و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برنامه‌های متعددی را در این زمینه خواهد کرد.
یوسف‌زاده با اشاره به اهمیت برگزاری این اردو، آموزش غیر مستقیم مهارت‌های اجتماعی را یکی از اهداف مهم این برنامه دانست و درعین حال تصریح کرد: بازی، آب و طبیعت موضوع محوری این اردوست و نوجوانان شرکت کننده در اردو در قالب کارگاه‌های مختلف فرهنگی هنری و ادبی با اهمیت آّب و طبیعت و حفظ منابع طبیعی آشنا می‌شوند.
مدیرکل کانون پرورش فکری آذربایجان شرقی تجربه زندگی اردویی را از دیگر اهداف این اردو دانست و اظهار امیدواری کرد: با اجرای فعالیت‌های جذاب فرهنگی، هنری و ادبی در این برنامه، گام‌های مهمی در راستای تحقق اهداف درنظر گرفته شده برداشته شود.
یوسف زاده در پایان گفت: برپایی کارگاه های هنری و ادبی، کارگاه نشریه نگاری و بازی های بومی و محلی از جمله برنامه‌های این اردوست ضمن آن که موضوع تبریز ۲۰۱۸ و معرفی جاذبه‌های گردشگری تبریز توسط نوجوانان شرکت کننده در اردو از مهمترین برنامه‌های این برنامه فرهنگی است.
گقتنی است، اردوی اعضای منتخب پسر مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی از ۲۸ مرداد الی ۱ شهریور در اردوگاه شهید مهدی‌زاده در دلگشای چالوس در حال برگزار است.