نماینده مردم میانه: بودجه سال ۹۸ را نمی‌توان با یک میلیون بشکه نفت بست
نماینده مردم میانه: بودجه سال ۹۸ را نمی‌توان با یک میلیون بشکه نفت بست

عضو کمیسیون انرژی مجلس دلیل خود را جهت درخواست برگزاری جلسه غیرعلنی بررسی لایحه بودجه سال ۹۸ عنوان کرد و گفت: بودجه سال ۹۸ را نمی‌توان با یک میلیون بشکه نفت بست. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری خانه ملت، فردین فرمند در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، ۱۲ دی) مجلس شورای اسلامی پس از دقایقی تحصن […]

عضو کمیسیون انرژی مجلس دلیل خود را جهت درخواست برگزاری جلسه غیرعلنی بررسی لایحه بودجه سال ۹۸ عنوان کرد و گفت: بودجه سال ۹۸ را نمی‌توان با یک میلیون بشکه نفت بست.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری خانه ملت، فردین فرمند در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، ۱۲ دی) مجلس شورای اسلامی پس از دقایقی تحصن در مقابل صحن علنی مجلس درخواست خود را برای برگزاری جلسه غیرعلنی با موضوع بررسی لایحه بودجه سال ۹۸ مطرح کرد و درخصوص دلایل این درخواست، توضیح داد.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قرار دادن فروش یک میلیون بشکه نفت در بودجه سال ۹۸منطقی نیست، مگر ما می‌توانیم این میزان نفت بفروشیم؟

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه نمی‌خواهد برخی از مسائل را در جلسه علنی مجلس بیان کند، تصریح کرد: آمریکا گفته است ما ۸ کشور را بدون منت مستثنی کرده‌ایم و ۵۰۰ نفر را برای کار با تک تک این کشورها به کار گرفته‌اند تا جایگزین خرید نفت خود را پیدا کرده و سپس نفت ایران را از لیست خریدهای خود حذف کنند.

فرمند تأکید کرد: نمی‌توان بودجه سال ۹۸ را با یک میلیون بشکه نفت بست، جلسه را غیرعلنی کنید تا با هم صحبت کرده و ببینیم می‌خواهیم چه کنیم.