نمایشگاه فروش آثار هنری به نفع سیل‌زده خاطره ماندگار از همدلی هنرمندان
نمایشگاه فروش آثار هنری به نفع سیل‌زده خاطره ماندگار از همدلی هنرمندان
معاون فرهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز اظهار داشت: نمایشگاه فروش آثار خیریه و همدلی هنرمندان عزیز، به یکی از خاطرات ماندگار گالری هنرمندان تبدیل شد.

به گزارش قلم پرس به نقل از روابط‌عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز، میکائیل نظری در مراسم اختتامیه نمایشگاه فروش آثار هنری برای یاری به هم‌وطنان سیل‌زده، افزود: گالری هنرمندان، از جمله زیرساخت‌های سازمان است که در یک سال گذشته، بدون هیچ چشم‌داشت و عاید مالی، میزبان رویدادهای ارزشمند هنری بوده و نمایشگاه خیریه اخیر نیز تجلی عطوفت و مهربانی هنرمندان در این گالری بوده‌است.

وی یادآور شد: در این نمایشگاه شاهد بودیم که هنرمندان شهرمان با رویی گشاده و دستی باز به یاری نمایشگاه شتافتند.

نظری ادامه داد: از اتفاقات خوب این روزها این بود که در مدت نمایشگاه، به شکل مستمر به تعداد آثار افزوده شد و هنرمندان مدام آثار خود را برای کمک به هموطنان سیل زده ارائه کردند.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز متذکر شد: اساتید و به ویژه پیشکسوتان هنر شهرمان همت والای خود را در بهره گیری از فضای هنر برای یاری رساندن به هموطنان به کار گرفتند و این اتفاق جزو اولین حرکتهای همدلانه کشور در جذب یاری مردم به واسطه دنیای هنر بود.

وی با قدردانی از مشارکت پرشور هنرمندان در این نمایشگاه، تصریح کرد:، دست تمامی اساتید را به گرمی می‌فشاریم که به یاری هموطنان شتافتند و در تلاش هستیم زمینه را برای مشارکت هنر و هنرمندان در سایر بخشها فراهم کنیم.