نقش پررنگ روابط عمومی ها در مقابله با تحریم بزرگ اقتصادی
نقش پررنگ روابط عمومی ها در مقابله با تحریم بزرگ اقتصادی

به گزارش قلم پرس از تبریز، حبیب امین‌زاده عصر امروز در نشست مشترک مدیران روابط عمومی سازمان‌های اقتصادی با معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی اظهار کرد: با توجه به شدت یافتن تحریم های اقتصادی لازم است روابط عمومی بخش های اقتصادی با بررسی و اطلاع‌رسانی موثرترین راه‌های تقابل در مسیر خنثی سازی این […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، حبیب امین‌زاده عصر امروز در نشست مشترک مدیران روابط عمومی سازمان‌های اقتصادی با معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی اظهار کرد: با توجه به شدت یافتن تحریم های اقتصادی لازم است روابط عمومی بخش های اقتصادی با بررسی و اطلاع‌رسانی موثرترین راه‌های تقابل در مسیر خنثی سازی این تحریم ها اقدام کنند.

وی افزود: باید با ابزار و پتانسیل خود دشمن وارد عرصه مبارزه شویم و صحنه گردانان بخش اقتصادی با ضدحمله‌های موثر پاسخ حملات ناجوانمردانه دشمنان را بدهند.

امین‌زاده تاکید کرد: در جنگ اخیر تحت عنوان تحریم بزرگ اقتصادی حضور روابط عمومی‌های سازمان های اقتصادی فرصت مغتنمی در جهت دفاع موثر و خنثی سازی توطئه‌های بدخواهان این ملت و نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.

رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی یادآور شد: نقش روابط عمومی دوگانه بوده و هم در ارائه خدمات به جامعه و هم در گردآوری بازخودرها و هشدارها به درون سازمان با قدرت تمام به ایفای نقش بپردازد.

این مسوول با بیان اینکه ۴۲ درصد GDP استان از طریق مجموعه صنعت، معدن و تجارت اتفاق افتاده که نشان‎دهنده نقش پررنگ آن در بخش اقتصادی است، افزود: اطلاع رسانی های درست باعث تحولات اساسی در جامعه ما می‌شود.

امین زاده تشریح کرد: در اوایل شیوع کرونا به طور ناگهانی با بازار وسیع تقاضای ماسک و مواد ضدعفونی مواجه شدیم؛ اما در زمانی اندک کارخانه‌های استان با تبدیل خطوط تولید خود به تولید ماسک توانستند نیازهای استان و کشور را در عرض ۴۵ روز پاسخگو باشند.

وی با بیان اینکه در روزهای ۱۵ تا ۲۰ فروردین سال گذشته موفق شدیم اولین دستگاه تولید ماسک را وارد بازار و به نوعی خودکفایی داخل استان و کشور را در این عرصه تامین کنیم، افزود: شاید ایران در آن مقطع مدیون صنعت آذربایجان است.

امین‌زاده اذعان داشت: در آن مقطع ماده ضدعفونی خارج از خطوط تولید استان بود ولی توانستیم با تغییر خطوط و تامین مواد اولیه اقلام مورد نیاز خود استان و سایر استان‌ها را تامین کرده و با آرامش از این شرایط سخت سربلند بیرون آییم.

رئیس سازمان صمت آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: در حالی که در کشورهای مدعی حقوق بشر برای یک دستمال کاغذی فجایع ناگواری رخ داد، کشور ایران که در محاصره شدیدترین تحریم‌های بین‌المللی قرار دارد، توانست به بهترین نحو شرایط را مدیریت کند.

وی در عین حال خاطرنشان کرد: با همه این اوصاف تمام تلاش دشمن ناامن جلوه دادن فضای اقتصادی کشور است؛ هرچند شاهد رشد چشمگیر سرمایه گذاری خارجی در کشور هستیم که بزرگترین گواه وجود امنیت در این خطه است.

انتهای پیام/۶۰۰۲۶