نقش موثر رسانه‌ها در افزایش مشارکت مردم در انتخابات
نقش موثر رسانه‌ها در افزایش مشارکت مردم در انتخابات

خبرگزاری میزان – مهدی حسن پور، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اردکان در اولین جلسه پیشگیری تخلفات انتخاباتی بیان داشت: رسانه‌ها نقش اثرگذاری به صورت مستقیم و غیرمستقیم بر روح، روان، ذهن افراد دارد و انتظار است رسالت خود را در مسیر تعالی نظام و انقلاب به کار گیرند. این مقام قضایی در رابطه با […]

خبرگزاری میزان – مهدی حسن پور، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اردکان در اولین جلسه پیشگیری تخلفات انتخاباتی بیان داشت: رسانه‌ها نقش اثرگذاری به صورت مستقیم و غیرمستقیم بر روح، روان، ذهن افراد دارد و انتظار است رسالت خود را در مسیر تعالی نظام و انقلاب به کار گیرند.

این مقام قضایی در رابطه با انتشار مطالب توسط رسانه‌ها تصریح کرد: قلم اصحاب رسانه باید در راستای تحقق بخشیدن به آرمان‌های نظام و ساختن فرهنگ، فکر و اندیشه و ایجاد احساس امنیت حرکت نماید.

وی افزود: سرنوشت کشور، در برگزاری انتخابات سالم است و در این راستا باید به دید وظیفه گرایانه به این موضوع نگاه کرد.

حسن پور در خصوص کاهش تخلفات انتخاباتی افزود: با ترویج و نهادینه کردن فرهنگ قانون‌مداری در امر انتخابات که یکی از رسالت‌های سنگین اصحاب رسانه است می‌توان شاهد انتخاباتی سالم و با شکوه بود.

وی در رابطه با اهمیت فضای مجازی در انتخابات عنوان کرد: متولیان در فضای مجازی باید از حداقل‌ها مطلع بوده و در کنار اشرافِ نسبی به این موضوع مهم، همه جوانب را رعایت کنند.

دادستان اردکان خاطرنشان کرد: جلب اعتماد مردم در انتخابات، به پایبند بودن رسانه‌ها به رسالت درست، صحیح و اطلاع رسانی دقیق وابسته است.

حسن پور در رابطه با تعامل و همکاری رسانه‌ها یادآور شد: رسانه‌ها با درج کردن محتوا و مطالب قانونی، سوادِ انتخاباتی مردم را بالا برده و به برگزاری هر چه پرشور و حداکثری انتخابات کمک کنند.

انتهای پیام/