نقش ضابطین ادارات در جهت صیانت از اموال و حقوق مردم
نقش ضابطین ادارات در جهت صیانت از اموال و حقوق مردم

خبرگزاری میزان – علی محمودیان، دادستان عمومی و انقلاب بستان آباد در جمع ضابطان و تعدادی از مسئولان ادارات شهرستان بستان آباد، با اشاره به ضرورت صیانت و حفاظت از اموال عمومی و دولتی در برابر سواستفاده کنندگان و سودجویان اظهار داشت: پیشگیری از وقوع جرائم بویژه در بخش زمین خواری، تصرف مسیل‌ها و تغییر […]

خبرگزاری میزان – علی محمودیان، دادستان عمومی و انقلاب بستان آباد در جمع ضابطان و تعدادی از مسئولان ادارات شهرستان بستان آباد، با اشاره به ضرورت صیانت و حفاظت از اموال عمومی و دولتی در برابر سواستفاده کنندگان و سودجویان اظهار داشت: پیشگیری از وقوع جرائم بویژه در بخش زمین خواری، تصرف مسیل‌ها و تغییر کاربری‌های غیرمجاز اراضی کشاورزی و زراعی از مهمترین مسئولیت‌های ضابطان در ادارت دولتی است.

وی افزود: مسئولان و مدیران ادارات در کنار وظایف اداری خود در خصوص حفاظت از اموال عمومی و دولتی این موضوع را باید جزء وظایف دینی خود بدانند.

دادستان عمومی و انقلاب بستان آباد تصریح کرد: افرادی که به عنوان ضابط قوه قضاییه در ادارات دولتی مشغول فعالیت هستند نیز همانند ضابطان خاص باید در جهت حفظ حقوق عمومی با جدیت تلاش کنند.

محمودیان گفت: ضابطان ادارات با آگاهی از وظایف و مسئولیت‌های خود، باید دستگاه قضایی را در جهت صیانت از اموال و حقوق مردم یاری کنند.

انتهای پیام/