نفرات برتر مسابقات سوارکاری قهرمانی کشور معرفی شدند
نفرات برتر مسابقات سوارکاری قهرمانی کشور معرفی شدند

نفرات برتر مسابقات سوارکاری قهرمانی استقامت کشور ، جام سرداران شهید آذربایجان ، در عجب شیر معرفی شدند.  این مسابقات در دو مسافت ۹۰ و ۱۱۵ کیلومتر با حضور ۳۲سوار کار از استانهای آذربایجان شرقی و غربی ، لرستان ، کردستان ، فارس و گیلان در منطقه گردشگری رحمانلو واقع در حاشیه دریاچه ارومیه برگزار […]

نفرات برتر مسابقات سوارکاری قهرمانی استقامت کشور ، جام سرداران شهید آذربایجان ، در عجب شیر معرفی شدند.

 این مسابقات در دو مسافت ۹۰ و ۱۱۵ کیلومتر با حضور ۳۲سوار کار از استانهای آذربایجان شرقی و غربی ، لرستان ، کردستان ، فارس و گیلان در منطقه گردشگری رحمانلو واقع در حاشیه دریاچه ارومیه برگزار شد .
در این مسابقات رحیم مراد نژاد با اسب ژاندارک از استان لرستان،علی جعفر مراد نژاد با اسب بی داد از لرستان و آرش میهمی با اسب بابیلوس از استان کردستان به ترتیب مقام های نخست تا سوم مسافت ۱۱۵کیلومتر را کسب کردند.
در مسافت ۹۰ کیلومتر نیز مسعود محکم کار با اسب هوران از اصفهان ، میلاد پایدار با اسب قره خان از آذربایجان شرقی و سجاد ایمانپور با اسب ابرش از لرستان نیز به عنوان مقام های نخست تا سوم دست یافتند.
در نخستین دوره این رقابت هاهشت اسب سوار از استان آذربایجان شرقی و ۲۳اسب سوار از شش استان کشور شامل ورزشکارانی از استان های آذربایجان غربی، لرستان، کردستان، گیلان و اصفهان ، فارس حضور داشتند که از این تعداد هفت نفر شرکت کننده خانم بودند.
این مسابقه توسط کادر داوری، کلانتری و دامپزشکی ۱۸ نفره فدراسیون سوارکاری کشور، به سرپرستی دکتر رییسی ریاست کمیته استقامت فدراسیون سوارکاری کشور، تیم اجرایی ۳۰ نفری هیات سوارکاری استان و هیات سوارکاری شهرستان عجب شیر برگزار گردید.
روز اول با پذیرش تیمهای شرکت کننده و روز دوم با بازدید مسیر مسابقه و توجیه مسیر به همراه معاینه دامپزشکی اسبهای شرکت کننده، برگزاری کلاس توجیهی قوانین استقامت و دامپزشکی استقامت و در پایان تور مراغه گردی به پایان رسید.
همزمان با این رقابت ها سوارکاران استان آذربایجان شرقی در مسافت های ۴۰ و۶۰کیلومتر مسابقه دادند ودر پایان ۶سوارکار به مسافت های ۶۰ و۹۰کیلومتر راه یافتند.