نظام اسلامی با رهبری امام خامنه‌ای با اقتدار در حال پیشرفت است
نظام اسلامی با رهبری امام خامنه‌ای با اقتدار در حال پیشرفت است
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: با گذشت ۳۰ سال از رهبری حضرت آیت الله امام خامنه‌ای نظام اسلامی با همان صلابت و اقتدار امام بدون توقف و عقبگرد در حال پیشرفت است.

به گزارش قلم پرس، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم در دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان در سال جاری در نطق پیش از دستور با تقدیر از حضور پرشکوه مردم آذربایجان در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: حضور مردم به ویژه جوانان دوستان نظام اسلامی و مردم مظلوم فلسطین را خوشحال و دشمنان را عصبانی کرده است.

امام جمعه تبریز افزود: مردم ایران اسلامی با درک درست از شرایط کشور و رجزخوانی‌های جدید دشمنان، تهدیدات و زیاده‌خواهی‌های صهیونیسم بین‌المللی را نقش برآب کردند.

وی در ادمه با اشاره به مراسم های پرشکوه لیالی قدر گفت: حضور مردم خصوصا جوانان مومن و انقلابی در در مراسم‌های شب‌های قدر بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است چرا که همه مساجد، تکایا و هیئات‌های مذهبی مملو از جوانان بود که در نوع خود بی‌نظیر توصیف شده است.

آل‌هاشم با بیان اینکه یکی از مکان‌های مقدس که شکوه حضور جوانان بود مصلی اعظم امام خمینی (ره) بود ادامه داد: با عنایت به افتتاح فاز جدید مصلی که ظرفیت این مکان مقدس را ۶ هزار نفر افزایش داده اما باز هم در شب‌های قدر تمام صحن مملو از شب زنده دارانی بود که بخش اعظم آنها جوانان به خود اختصاص داده بودند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی این شکوه حضور را را پاسخی محکم به کسانی دانست که جوانان را با شکل ظاهری آنها ارزیابی می‌کنند.

امام جمعه تبریز افزود: جوانان ما با هر سلیقه، گرایش، تفکر و پوششی که دارند در مراسم‌های شب‌های قدر و روز جهانی قدس در صفوفی به هم پیوسته حضوری با شکوه داشتند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی دادگستری و اداره کل زندان‌های استان گفت: در ایام ماه رمضان در ویژه مراسم قرآنی زندان تبریز حضور داشتم که در این مراسم افرادی که شاید جرم‌های سنگینی هم داشتند حافظ قرآن و نهج البلاغه شده بودند و بواسطه آن عفو و تخفیف در مجازات آنها اعمال شده بود.

آل‌هاشم در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) گفت: مراسم سالگرد امام راحل فردا از ساعت ۶ تا ۸ بعداز در مصلی اعظم امام خمینی (ره) با سخنرانی حجت الاسلام ابوترابی برگزار خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با یادآوری اینکه همه موفقیت‌های نظام اسلامی را مدیون و مرهون اندیشه‌های والای امام راحل هستیم گفت: حضور آحاد ملت در مراسم سالگرد امام بسیار ارزشمند است.

امام جمعه تبریز در ادامه با اشاره به سالگرد انتخاب حضرت آیت الله امام خامنه‌ای عزیز به عنوان رهبر معظم انقلاب بعداز امام راحل گفت: با گذشت ۳۰ از رهبری معظم له نظام اسلامی با همان صلابت و اقتدار امام بدون توقف و عقبگرد در حال پیشرفت است و نه تنها نظام اسلامی بلکه مسلمان جهان زیر پرچم ولایت حضرت آیت الله امام خامنهای عزیز هستند.

  • منبع خبر : خبرگزاری فارس