نصرتی: دوست داشتم آخرین بازی‌مان در تبریز بود/ تراکتور‌ فصلی سخت را گذراند
نصرتی: دوست داشتم آخرین بازی‌مان در تبریز بود/ تراکتور‌ فصلی سخت را گذراند

مربی تیم تراکتور گفت: خیلی دوست داشتم که بازی آخر فصل، در ورزشگاه خانگی خودمان، در حضور طرفداران پرشور می‌بود. به گزارش قلم پرس،از تبریز، محمد نصرتی با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش از هواداران تیم تراکتور تشکر نمود. مشروح این متن که به مناسبت پایان فصل از سوی کاپیتان سابق تیم ملی تهیه شده […]



مربی تیم تراکتور گفت: خیلی دوست داشتم که بازی آخر فصل، در ورزشگاه خانگی خودمان، در حضور طرفداران پرشور می‌بود.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، محمد نصرتی با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش از هواداران تیم تراکتور تشکر نمود.

مشروح این متن که به مناسبت پایان فصل از سوی کاپیتان سابق تیم ملی تهیه شده بود، به شرح زیر است:

خیلی دوست داشتم که بازی آخر فصل، در ورزشگاه خانگی خودمان، برابر طرفداران پرشور ‌‌بود تا یک پایان دلچسب برای فصلی دشوار را تجربه می‌کردیم اما افسوس که این اتفاق رخ نداد و صد افسوس که آخرین میزبانی هم در غیاب شما پرشورهای دوست‌داشتنی سپری شد. اما در همان چند مسابقه شور و هیجانی وصف ناپذیر را از حضور شما گرفتم و در کوچه و خیابان نیز چیزی جز مهر و محبت از شما هواداران دوست داشتنی ندیدم.

تراکتور، فصلی سخت را گذراند؛ سخت‌تر از همه برای شما طرفداران که تلخی زیادی چشیدید و به آنچه شایسته‌اش بوده و هستید، نرسیدید. اطمینان دارم می‌دانید که تلخی مضاعف این دشواری‌ها برای ما هم وجود داشت؛ چه زمانی که به عنوان یک هوادار و پیشکسوت در کنار تراکتور بودیم و چه از زمانی که به خانه برگشتیم تا برای خدمت به شما کار کنیم.

اما پس از پایان شب سیه، حالا همگی بیشتر از هر موقع دیگری امیدوار به روز سفید هستیم. این خوش‌خیالی نیست، بذر امیدی است که در این چند ماه پاشیده شده و حالا جوانه زده به امید اینکه رویش جدیدی را باهم برای تراکتور رقم بزنیم. برای اینکه دوباره تراکتور به روزهای اوج برگردد و دوباره برای همان هدف همیشگی -قهرمانی- هم‌قسم شویم و تلاش کنیم.

در ادامه این متن آمده است:

آنچه در این فصل گذشت، می‌تواند یک تجربه گرانبها باشد. تجربه‌ای که همگی هزینه زیادی برایش دادیم و خون‌دل زیادی خوردیم و دیگر نباید آن را ساده از یاد ببریم. به عنوان عضو کوچک خانواده تراکتور، امیدوارم این تجربه، مسیری را برای همه ما نشان دهد که در آینده هرگز از آن خارج نشویم تا مبادا دوباره به این روزهای سخت برگردیم.

تردیدی نیست که برای آینده، حضور افراد و اشخاص اهمیت خاصی ندارند. هرکسی که در این تیم باشد، وظیفه دارد تا برای اعتلای نام تراکتور تلاش کند و هرکسی که نباشد، آرزوی موفقیتش، همراه تیم خواهد بود. از صمیم قلب باید بگویم این دوره چند ماهه، بهترین تجربه مربیگری‌ام بود و از آقای زنوزی، آقای ارطغرل ساغلام، مدیران باشگاه، اعضای زحمتکش کادر، بازیکنان دوست داشتنی و البته هواداران پرشور، برای اعتمادشان، تشکر ویژه دارم.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷