نصب دوربین‌های مداربسته، اقدامی موثر در جهت پیشگیری از جرایم است
نصب دوربین‌های مداربسته، اقدامی موثر در جهت پیشگیری از جرایم است

خبرگزاری میزان – ایمان شهسواری، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان با تاکید بر نقش نصب دوربین‌های مداربسته در پیشگیری از وقوع جرایم عنوان کرد: نصب دوربین‌های مداربسته برای جلوگیری از وقوع جرایم، اجرای اقدامات پیشگیرانه و شناسایی مجرمان ضروری است و لازم است کسبه، تجار و شهروندان رفسنجان به این امر مهم بیش از […]

خبرگزاری میزان – ایمان شهسواری، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان با تاکید بر نقش نصب دوربین‌های مداربسته در پیشگیری از وقوع جرایم عنوان کرد: نصب دوربین‌های مداربسته برای جلوگیری از وقوع جرایم، اجرای اقدامات پیشگیرانه و شناسایی مجرمان ضروری است و لازم است کسبه، تجار و شهروندان رفسنجان به این امر مهم بیش از پیش توجه داشته باشند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان خاطرنشان کرد: مجرمان معمولا ساختمان‌هایی که بدون سیستم امنیتی هستند را مورد هدف قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

وی گفت: نصب دوربین در ورودی یک ساختمان می‌تواند تا حد زیادی آن مکان را از دستبرد مجرمان محفوظ دارد و همچنین با وجود دوربین حتی در صورت وقوع جرم، ویدئو‌ها یا صحنه‌های ضبط شده می‌تواند برای دستگیری مجرمان بسیار سودمند باشند.

شهسواری در پایان بیان کرد: از شهروندان رفسنجان خواهشمندیم با نصب دوربین‌های مداربسته ایمنی خانه یا محل کسب و کار و یا انبار‌های خود را افزایش دهند.

انتهای پیام/