نتانیاهو کشتار کودکان و زنان فلسطینی را «منصفانه» خواند
نتانیاهو کشتار کودکان و زنان فلسطینی را «منصفانه» خواند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که از حجم گسترده عملیات راکتی و موشکی گروه‌های مقاومت فلسطینی غافلگیر شده، بامداد یکشنبه به رجزخوانی تلویزیونی علیه نوار غزه پرداخت. نتانیاهو با «منصفانه» توصیف کردن کشتار کودکان و زنان فلسطینی در نوار غزه، مدعی شد: «هیچ جنگی تاکنون منصفانه‌تر از این [نبرد] […]

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که از حجم گسترده عملیات راکتی و موشکی گروه‌های مقاومت فلسطینی غافلگیر شده، بامداد یکشنبه به رجزخوانی تلویزیونی علیه نوار غزه پرداخت.

نتانیاهو با «منصفانه» توصیف کردن کشتار کودکان و زنان فلسطینی در نوار غزه، مدعی شد: «هیچ جنگی تاکنون منصفانه‌تر از این [نبرد] نبوده، آنها به ما در تعطیلات حمله کردند و کودکان ما را کشتند!»

به نوشته رسانه‌های صهیونیستی، وی با اشاره به تماس تلفنی که با «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا داشته، گفت: «بایدن و کشورهای مختلفی از جمله اتریش، اسلواکی، جمهوری چک، ابراز حمایت و همدردی کردند. آنها می‌دانند که ما منصفانه می‌جنگیم!»

نخست‌وزیر رژیم کودک‌کش اسرائیل با ادعای اینکه فقط اهداف نظامی را در نوار غزه هدف قرار می‌دهند، اظهار داشت: «ما به نبرد با قدرت کامل ادامه می‌دهیم… تمام این حملات برای آن است که حماس را به تفکر مجدد در حمله به ما وادارد».

در حال تکمیل…