نام آذربایجان حس آرامش و امنیت به کشور می‌دهد
نام آذربایجان حس آرامش و امنیت به کشور می‌دهد

به گزارش قلم پرس، سردار احمدعلی گودرزی در اولین یادواره شهدای مرزبانی آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: در استانی هستیم که دهها هزار شهید تقدیم کشور کرده است. گودرزی افزود: شهدای انقلاب و پیش از آن ستارخان و باقرخان و شهدای پل آهنی در مرز جلفا از این خطه در برابر دشمن دفاع کردند. او با بیان […]

به گزارش قلم پرس، سردار احمدعلی گودرزی در اولین یادواره شهدای مرزبانی آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: در استانی هستیم که دهها هزار شهید تقدیم کشور کرده است.

گودرزی افزود: شهدای انقلاب و پیش از آن ستارخان و باقرخان و شهدای پل آهنی در مرز جلفا از این خطه در برابر دشمن دفاع کردند.

او با بیان اینکه ما با ۴۴ کشور دنیا و بلوک‌های شرق و غرب به طور مستقیم و غیرمستقیم جنگیده ایم، گفت: در دوران دفاع مقدس، بیش‌ از چندین کشور نیروی مسلح برای عراق فرستاده بودند و به دست رزمندگان اسلام اسیر شده بودند. جفاست اگر بگوییم تنها با عراق جنگیدیم.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: انقلاب ما آرمانگرا و ولایتمدار بوده و برگشت به دین و معنویت را در کشور برپا کرده است ولی ظالمان دنیا این را بر نمی‌تابند.

گودرزی با بیان اینکه رزمندگان ما، هم به عمل و هم به قول خود راسخ هستند، خاطرنشان کرد: شهدا بیشترین سهم در امنیت کشور را بر عهده دارند و بعد از آن خانواده‌های شهدا هستند که قدر و سهم‌شان بسیار زیاد است چرا که چون از حریم ولایت دفاع می‌کنند.

او ادامه داد: نیروهای مسلح تحت امر ولی مسلمین خوب می‌درخشند و نیروهای انتظامی راسخ‌القول، وفای به عهد، صادق، استوار شجاع، مقتدر و مهربان هستند.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی با اشاره به اینکه شهردار تبریز در سخنان خود با آرامش و زیبا توانست چهره شهدا را ترسیم کند، تصریح کرد: از تلاش شبانه‌روزی شهردار منطقه ۸ و کارکنان آن در برگزاری این مراسم تقدیر و تشکر می‌کنم.

به گفته او، انتظار ما از مردم تبریز و آذربایجان همین است که شاهد آن هستیم و معرفت به شهدا دارند و هنگامی که اسم آذربایجان می‌آید، احساس امنیت می‌کنیم.