نام‌نویسی ۲۷ نفر برای انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی
نام‌نویسی ۲۷ نفر برای انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی از نام‌نویسی ۲۷ نفر برای انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های مراغه، عجب‌شیر، اهر و هریس خبر داد. به گزارش قلم پرس، سعید شبستری عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص آخرین آمار نام‌نویسی برای انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های مراغه، عجب‌شیر، اهر و هریس اظهار داشت: […]

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی از نام‌نویسی ۲۷ نفر برای انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های مراغه، عجب‌شیر، اهر و هریس خبر داد.

به گزارش قلم پرس، سعید شبستری عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص آخرین آمار نام‌نویسی برای انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های مراغه، عجب‌شیر، اهر و هریس اظهار داشت: از هشتم اسفند نام‌نویسی برای انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های مراغه، عجب‌شیر، اهر و هریس شروع شده و امروز که سومین روز از ثبت‌نام را سپری می‌کنیم در حوزه مراغه و عجب‌شیر تا به این لحظه ۱۳ نفر ثبت‌نام کردند.

وی تاکید کرد: تا به این لحظه چهار نفر از طریق ستاد انتخابات کشور و ۹ نفر از طریق فرمانداری شهرستان مراغه  ثبت‌نام کرده‌اند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی افزود: در حوزه انتخابیه اهر و هریس نیز ۱۴ نفر تا به این لحظه ثبت‌نام کرده‌اند که ۱۲۲ نفر از طریق فرمانداری و دو نفر نیز از طریق ستاد انتخابات کشور ثبت‌نام کرده‌اند.
رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه این انتخابات ۲۹۹ اردیبهشت همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: البته در سال‌جاری تنها تفاوتی که با سال‌های گذشته وجود دارد، این بوده که در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا حتماً نامزدها و داوطلبان نام‌نویسی باید علاوه بر داشتن شرایط مورد نیاز برای نام‌نویسی، گواهی عدم سوءپیشینه را کسب کرده باشند که بیش از سه ماه از تاریخ صدور آن نگذشته باشد.