نامگذاری مرکز جدید التاسیس علوم و نجوم کانون تبریز به نام شهید فرهنگی والا
نامگذاری مرکز جدید التاسیس علوم و نجوم کانون تبریز به نام شهید فرهنگی والا

همزمان با هفته دفاع مقدس صورت گرفت: دیدار با خانواده معظم شهید وحید فرهنگی والا ، شهید مدافع حرم و عضو کانون پرورش فکری به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی در این دیدارکه به مناسبت هفته دفاع مقدس انجام گرفت، علی بینش مدیر کل کانون استان با […]

همزمان با هفته دفاع مقدس صورت گرفت:
دیدار با خانواده معظم شهید وحید فرهنگی والا ، شهید مدافع حرم و عضو کانون پرورش فکری

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی در این دیدارکه به مناسبت هفته دفاع مقدس انجام گرفت، علی بینش مدیر کل کانون استان با تجلیل از پدر و مادر بزرگوار شهید فرهنگی والا، از نامگذاری مرکز جدید التاسیس علوم و نجوم کانون تبریز به نام این شهید عزیز خبر داد.
وی با اشاره به عضویت شهید وحید فرهنگی والا در مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تبریز تصریح کرد خصایص و شخصیت ارزشمند این شهید بزرگوار همواره زبانزد مربیان کانون بوده است.
بینش، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی نسل حاضر با رشادت و جوانمردی شهداء و ایثارگران را از وظایف اصلی کانون برشمرد.
در این دیدار پدر بزرگوار شهید فرهنگی والا نیز با اشاره به اهمیت و ارزش فعالیت های کانون درتربیت نسلی مومن و معتقد برای فردای میهن اسلامی با بیان خاطراتی اعتقاد قلبی این شهید عزیز مدافع حرم به کار و فعالیت فرهنگی را مورد تاکید قرار داد.
مرور خاطراتی از حضور فعال و خلاقانه شهید وحید فرهنگی والا در فعالیت ها و برنامه های فرهنگی کانون از جمله برنامه های این دیدار بود.