نامزدها فقط به بیان توانمندی های خود بپردازند و به قانون احترام بگذارند
نامزدها فقط به بیان توانمندی های خود بپردازند و به قانون احترام بگذارند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی همچنین با تاکید بر ضرورت رعایت اخلاق انتخاباتی، گفت: نامزدها فقط به بیان توانمندی های خود بپردازند و به قانون احترام بگذارند.

علیار راستگو در مراسم بهره برداری از طرح های عمرانی شهرستان اسکو، با بیان اینکه از ۲۴ بهمن امسال تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز و ۲۳ بهمن اسامی نهایی نامزدها مشخص می شود، اظهار کرد: شرکت حداکثری در انتخابات هدف اصلی است و گروه های مرجع و مورد اعتماد باید بیشتر مردم را برای شرکت ترغیب کنند.

وی گفت: انقلاب متعلق به مردم است و بر این اساس انتخاب نمایندگان و مسوولان در زمره اختیارات مردم نهاده شده است تا آنان در انتخاب سرنوشت خود دخیل باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی همچنین با تاکید بر ضرورت رعایت اخلاق انتخاباتی، ادامه داد: نامزدها فقط به بیان توانمندی های خود بپردازند و به قانون احترام بگذارند.

راستگو ادامه داد: بی طرفی در انتخابات هدف اصلی برگزارکنندگان است و قانون نیز بر این موضوع تاکید دارد، طوری که هر مدیر یا مسوولی خلاف آن رفتار کند جرم محسوب می شود.

وی همچنین با اشاره به اهمیت راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: یوم الله ۲۲ بهمن از اهمیت بالایی برخوردار است چون روز تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و امسال با چهلم شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی همزمان شده که همین امر ضرورت شرکت پرشور مردم را در این راهپیمایی دو چندان می کند.

وی اضافه کرد: راهپیمایی مردم تبریز در حمایت از جبهه مقاومت و محکومیت ترور سردار شهید سلیمانی به اندازه ای گسترده بود که تجلیل رهبر معظم انقلاب را در پی داشت و مردم آذربایجان شرقی در راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز وفاداری خود را به آرمان های انقلاب اسلامی نشان خواهند داد.