نادیده گرفتن خدمات انجام گرفته با مقاصد سیاسی، خیانت به مردم است
نادیده گرفتن خدمات انجام گرفته با مقاصد سیاسی، خیانت به مردم است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی ، گفت: باید فرهنگ قدردانی از افراد خدوم و صادق و برخورد با کسانی که آبروی حاکمیت را می‌برند را در جامعه نهادینه کنیم، اگر با حمله‌های ناجوانمردانه و با مقاصد سیاسی خدمات انجام‌گرفته شده نادیده گرفته شود خیانت به مردم است. به گزارش خبرنگار قلم پرس از […]

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی ، گفت: باید فرهنگ قدردانی از افراد خدوم و صادق و برخورد با کسانی که آبروی حاکمیت را می‌برند را در جامعه نهادینه کنیم، اگر با حمله‌های ناجوانمردانه و با مقاصد سیاسی خدمات انجام‌گرفته شده نادیده گرفته شود خیانت به مردم است.

به گزارش خبرنگار قلم پرس از اهر، رحیم شهرتی فر در آیین افتتاح سیلوی آرد شهرستان اهر بابیان اینکه ازجمله سیاست‌های  اصولی دولت تدبیر و امید موضوع سلامت و امنیت غذایی است، اظهار داشت: گندم به‌عنوان یک کالای استراتژیک در دنیا شناخته‌شده و اهمیت دارد و البته با عنایت خداوند تا به امروز بیش از ۱۰ میلیون تن گندم در کشور ذخیره‌سازی شده و به‌تبع آن در شهرستان اهر نیز بیش از مصرف شهرستان مازاد تولیدشده است.

وی افزود: امروز شرایط مناسبی در شهرستان اهر به وجود آمده و محل ذخیره ایجاد و آرد باکیفیت مناسبی تولید می‌شود و درعین‌حال نیاز منطقه تأمین می‌شود که این موضوع قابل قدردانی است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به وضعیت اقتصادی موجود در کشور اضافه کرد: شرایط موجود درواقع جنگ بین اقتدار و ضعف و امید و ناامیدی است، دولت تدبیر و امید با حمایت قاطع مردم برای کنار گذاشتن ایران هراسی ما رئیس‌جمهور کشورمان باسیاست برد- برد با دنیا تعامل و در شرایط کاملاً مقتدرانه در مقابل قدرت‌های بزرگ دنیا یک‌تنه برای تصویب برجام تلاش کردند.

وی ادامه داد: حالت برد – بردی که نظام جمهوری سلامی ایران به دنبال آن بود موجبات نگرانی دشمنان انقلاب اسلامی را فراهم کرد بر همین اساس تلاش کردند حالت برد –  برد را به حالت باخت برای جمهوری اسلامی تبدیل کنند که در این وضعیت رسالت آحاد ملت  این است مقتدرانه بایستیم.

شهرتی فر بابیان اینکه دشمنان انقلاب می‌گویند نخواهیم گذاشت چهلمین سال پیروزی انقلاب را جشن بگیرید، خاطرنشان کرد: ملت ایران مصمم و امیدوار بوده و به لطف خداوند امید داریم و تک‌تک مردم به رشد سیاسی رسیده‌اند و شرایط را درک کند.

وی بابیان اینکه در کنار این موضوع باید آن‌هایی را که در جامعه ناآگاهانه ناامیدی را پمپاژ می‌کنند آگاه کنیم، گفت: مردم کاستی‌ها و ناراستی‌ها را تحمل نمی‌کنند، باید در مقابل آن سستی و تنبلی را کنار گذاشته و  با هرگونه کاستی و ناراستی برخورد شود،  زمان آن نیست که دست روی دست گذاشته و عادی حرکت کد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی تأکید کرد: نمایندگان عالی دولت در استان‌ها و شهرستان‌ها باید نظارت کامل داشته باشند و درجایی که در انجام‌وظیفه خیانت می‌شود نظارت را بیشتر کنند.

وی بابیان اینکه زمانی عملکرد ما رضایت مردم را فراهم خواهد کرد که صادقانه و درعین‌حال با خائنان و بدکاران برخورد شود، افزود: مردم ما قدرشناس و گوهرشناس هستند، زمانی که بدانند فردی صادقانه تلاش می‌کند از او حمایت خواهند کرد.

وی اضافه کرد: باید فرهنگ قدردانی از افراد خدوم و صادق و برخورد با کسانی که آبروی حاکمیت را می‌برند را در جامعه نهادینه کنیم، اگر با حمله‌های ناجوانمردانه و با مقاصد سیاسی خدمات انجام‌گرفته شده نادیده گرفته شود خیانت به مردم است.