اخراج افشین آذری از برنامه زنده تلویزیونی جمهوری آذربایجان!
اخراج افشین آذری از برنامه زنده تلویزیونی جمهوری آذربایجان!
مجری شبکه تلویزیونی اِی آر بی (ARB) جمهوری آذربایجان در یک اقدام غیر حرفه ای افشین آذری خواننده تبریزی را از برنامه زنده اخراج کرد.

به گزارش قلم پرس به نقل از عصرتبریز، روز گذشته در یک برنامه زنده تلویزیونی که افشین آذری خواننده پاپ آذربایجان از تبریز نیز در آن به عنوان میهمان حضور داشت؛ زائور کمال مجری تلویزیون آذربایجان در یک اقدام غیر حرفه ای ضمن افشای گفت و‌گوی خصوصی‌اش با افشین آذری در مورد دعوت از سایر خوانندگان ایرانی، او را از استدیو بیرون کرد.

زائور کمال خطاب به افشین آذری گفت: شما در پشت صحنه با لحن دیگری با من صحبت کردید که من آن صحبت ها را دوست نداشتم. شما گفتید: «چرا خواننده های ایرانی مثل علی پرمهر که محبوبیتی ندارند را به برنامه دعوت می کنید، کسی آنها را نمی شناسد، در ایران من صحنه را پر می کنم!».

افشین آذری هم در پاسخ زائور گفت: من چنین چیزی یادم نمی‌آید که به شما گفته باشم. افشای حرف‌های خصوصی بین دو نفر دور از مردانگی است و خوب است که بین خودشان بماند.

زائور کمال در ادامه به افشین آذری می گوید که من اجازه نمی دهم شما در این برنامه اجرا داشته باشید و باید اینجا را ترک کنید. او سپس می گوید من را با دیگر خواننده ها در یک ترازو قرار ندهید. از همه خوانندگان ایرانی هم درخواست دارم، هرکس صدای زیبایی دارد و می‌خواهد مهمان ما شود می‌تواند به اکانت اینستاگرام من پیغام بدهد.

اقدام این مجری تلویزیونی سر و صدای زیادی در فضای مجازی ایجاد کرده و با واکنش تند فعالان رسانه ای و مجازی جمهوری آذربایجان مواجه شده است.

روزنامه ینی مساوات با انتقاد از اقدام این مجری نوشت: مجازات کسی که مهمانی از آن سوی ارس را می راند چیست؟

ایلقار الفی اوغلو روزنامه نگار شناخته شده آذربایجان نیز با اظهار تأسف از اقدام زائور کمال خطاب به مدیران شبکه تلویزیونی اِی آر بی (ARB) گفت: هر چه زودتر این مجری هتاک و بی ادب را اخراج و عذرخواهی کنید.

در عین حال، مشفق عسگرلی نائب رئیس شورای مطبوعات جمهوری آذربایجان نیز در خصوص این حواشی با بیان اینکه مجریان باید فرهنگ تلویزیون را رعایت کنند، گفت: اقدامات لازم برای برخورد با رفتار توهین آمیز زائور کمال انجام و به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

 

خبرنگار: پویا خوش پیمان