میترا نوری: امیدوارم جام باشگاه‌های آسیا دستاورد خوبی برای هندبال زنان ایران باشد
میترا نوری: امیدوارم جام باشگاه‌های آسیا دستاورد خوبی برای هندبال زنان ایران باشد

میترا نوری در گفت‌وگو با ایسنا درباره حضورش در مسابقات هندبال جام باشگاه‌های زنان آسیا به عنوان عضو کمیته فنی اظهار کرد: خوشحالم که بعد از حدود ۱۶ ماه قرار است در قاره کهن در این رشته رویدادی برگزار شود. من از سال ۲۰۱۵ به عنوان عضو کمیته فنی کنفدراسیون هندبال آسیا در مسابقات مختلف […]

میترا نوری در گفت‌وگو با ایسنا درباره حضورش در مسابقات هندبال جام باشگاه‌های زنان آسیا به عنوان عضو کمیته فنی اظهار کرد: خوشحالم که بعد از حدود ۱۶ ماه قرار است در قاره کهن در این رشته رویدادی برگزار شود. من از سال ۲۰۱۵ به عنوان عضو کمیته فنی کنفدراسیون هندبال آسیا در مسابقات مختلف فعالیت داشتم. این دومین دوره است که به مسابقات جام باشگاه‌های زنان آسیا دعوت می‌شوم و برای کسب این تجربه خوشحالم. 

این عضو کمیته فنی کنفدراسیون هندبال آسیا در ادامه گفت: مسابقات باشگاه‌های زنان آسیا قدمت زیادی ندارد و این پنجمین دوره آن است. امیدوارم هر چه به سمت آینده پیش می‌رویم این مسابقات نوپا با حضور باشگاه‌های بیشتر و با کیفیت‌تر برگزار شود. 

وی در خصوص سطح مسابقات جام باشگاه‌های زنان آسیا گفت: این مسابقات همانطور که گفتم سابقه طولانی مدتی ندارد. به همین دلیل هم نمی‌توان از اکنون پیش بینی کرد. مشخص نیست باشگاه‌ها چطور یارگیری کرده‌اند. البته سطح این مسابقات قابل قیاس با بخش مردان نیست و از سطح کیفی پایین تری برخوردار است.

نوری گفت: ازبکستان، قزاقستان، کویت، هند و ایران کشورهایی هستند که در این دوره از مسابقات حضور دارند. اینکه نماینده ایران در این تعداد کم کشورها حضور دارد بسیار خوشحال کننده است و امیدوارم که این حضور برای زنان ایران دستاورد خوبی داشته باشد.

این عضو هیات رییسه فدراسیون هندبال ایران گفت: من امیدوارم تیم اشتادسازه مشهد نماینده ایران در این مسابقات با قدرت در این مسابقات شرکت کند و نتایج خوبی برای این تیم به دست آید.

انتهای پیام