موسوی: مردم نشان دادند که بین مشکلات اقتصادی و انتخابات فرق قائلند
موسوی: مردم نشان دادند که بین مشکلات اقتصادی و انتخابات فرق قائلند

حجت الاسلام سید کاظم موسوی نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: حضور پرشور مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی است. وی افزود: […]

حجت الاسلام سید کاظم موسوی نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: حضور پرشور مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی افزود: همانطور که همگان شاهد بودند دشمنان این کشور از ماه‌ها قبل از برگزاری انتخابات تمام توان رسانه‌ای خود را برای مأیوس کردن مردم از حضور در انتخابات به کار گرفتند و تلاش داشتند تا با برجسته نمودن مشکلات اقتصادی و داخلی آنها را به اصل نظام ربط داده و مردم را با این گونه فضاسازی‌ها از حضور در انتخابات باز دارند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: در حوزه مسائل داخلی نیز مردم ما چند سالی است که با مشکلات اقتصادی و معیشتی جدی مواجه هستند، اما همه اینها نتوانست مانع از حضور آنها در انتخابات شود.

موسوی خاطرنشان کرد: مردم ما از بصیرت بالایی برخوردارند و بین مسائل و مشکلات اقتصادی و معیشتی و بحث انتخابات تفاوت قائلند و هیچ گاه مسائل را با هم خلط نمی‌کنند.

وی افزود: این رفتار مردم ما نشان می‌دهد که از اوج بصیرت و آگاهی و همین‌طور تجربه کافی در حوزه مسائل سیاسی و اجتماعی برخوردارند و چه فشارهای اقتصادی و چه فشارهای رسانه‌ای دشمن باعث نمی‌شود تا آنها از حق رای خود چشم بپوشند.

انتهای پیام/