موبایلت رو بردار، یه فیلم چند ثانیه ای ضبط کن، برای محمدرضا
موبایلت رو بردار، یه فیلم چند ثانیه ای ضبط کن، برای محمدرضا

کمپین حمایت از یکی از کودکانی که از یبماری سرطان رنج می برد تشکیل شده است،  قلم پرس: محمدرضای ما هم از داشتن بابا و هم از داشتن مادر محروم هستش، چند وقتیه که با وجود اینکه سنش کمه و جثه بزرگی هم نداره، اما با بیماری سرطان خون دست و پنجه نرم میکنه، روحیه ش […]

کمپین حمایت از یکی از کودکانی که از یبماری سرطان رنج می برد تشکیل شده است، 

قلم پرس: محمدرضای ما هم از داشتن بابا و هم از داشتن مادر محروم هستش، چند وقتیه که با وجود اینکه سنش کمه و جثه بزرگی هم نداره، اما با بیماری سرطان خون دست و پنجه نرم میکنه، روحیه ش رو از دست داده، باید یادمون باشه بچه ها نمی تونن تنهایی با سرطان بجنگن و نیاز به حمایت و دلگرمی بزرگترا و دوستاشون هستن. بخاطر همین یه کمپینی تشکیل شده بخاطر محمدرضا تا نزاریم تنها بمونه، نیازی نیست نیست بیایی جایی فقط کافیه موبایلت رو برداری و یه فیلم چند ثانیه ای ضبط کنی باهاش و برای محمدرضا بفرستی، تا بدونه خیلی ها هستن که دوست دارن باشه و دوستش دارن.

تا حالا تعدای از بازیکنای تیم محبوب تراکتورسازی فیلماشون رو برای محمدرضا فرستادن، شما هم کنار ما باشین برای حمایت از محمدرضا ….

 

برای پیوستن به کمپین مهربانی ببرای هدیه کردن شادی به محمدرضا در کانال https://telegram.me/dm_campain عضو بشین و فیلم ها و متن های محبت آمیز خودتون را به آدرس  @mosh_rav  تو تلگرام بفرستین.

 

photo_2016-02-07_00-48-30