مهم‌ترین دغدغه‌های اصناف آذربایجان‌شرقی
مهم‌ترین دغدغه‌های اصناف آذربایجان‌شرقی

[ad_1] نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با تاکید بر رفع دغدغه‌های اصناف گفت: پایین آمدن توان خرید مردم، افزایش دستمزد کارگرها و افزایش مالیات‌ها از مهم‌ترین دغدغه‌های اصناف ماست، اما همین عزیزان در برابر جنگ تمام عیار اقتصادی دشمن نقش‌آفرین هستند. به گزارش قلم پرس،از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم ظهر امروز در دیدار اصناف، […]

[ad_1]


نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با تاکید بر رفع دغدغه‌های اصناف گفت: پایین آمدن توان خرید مردم، افزایش دستمزد کارگرها و افزایش مالیات‌ها از مهم‌ترین دغدغه‌های اصناف ماست، اما همین عزیزان در برابر جنگ تمام عیار اقتصادی دشمن نقش‌آفرین هستند.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم ظهر امروز در دیدار اصناف، تشکل‌ها و انجمن‌های صنفی استان با بیان اینکه اصناف در دوران‌های مختلف همواره در کشور اثرگذار بوده‌اند، اظهار کرد: جریان‌ساز بودن اصناف در دوران انقلاب، فداکاری آنها در دوران جنگ تحمیلی و همکاری در دوران کرونا باعث آرامش و نشاط اجتماعی بوده است و اصناف دشمن را در دوران تحریم‌ها ناامید کرده‌اند.

امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه تریبون نماز جمعه بلندگوی اصناف است، ادامه داد: برای رفع مشکلات اصناف، کسبه و بازاریان از هر فرصتی استفاده خواهم کرد تا دغدغه‌های آنها را به گوش مسؤولان برسانم.

وی با تقبیح تلاش دشمنان برای ضربه زدن به پیکره نظام اسلامی تاکید کرد: اصناف باید مراقب باشند تا دشمن با دست آنها به نظام و انقلاب ضربه نزند؛ دشمنان همواره تلاش دارند به بهانه مشکلات اقتصادی که بخشی از آن زایده تحریم‌های ناجوانمردانه است، اصناف را تحریک و احساسات آنها را جریحه‌دار سازد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در ادامه با یادآوری اینکه اصناف بزرگترین بخش اقتصاد کشور را تشکیل می‌دهند، گفت: تأمین امنیت معاش مردم رسالت سنگین اصناف است، از این‌رو باید به مشکلات و دغدغه‌های آنها توجه جدی داشته باشیم.

آل‌هاشم، اصناف را مجموعه‌ای از تشکل‌های اجتماعی و سیاسی عنوان کرد و متذکر شد: از زمان مشروطه تاکنون نقشی اثرگذار در پویایی اقتصاد کشور ایفا کرده‌اند.

امام جمعه تبریز در توصیف اقتصاد کشور، آن را به دو بخش با سرمایه‌گذاری‌های عظیم با اشتغال بالا و سرمایه‌گذاری‌های خرد با اشتغال‌آفرینی‌های متنوع تقسیم کرد و  افزود: اصناف جزو سرمایه‌گذاری‌های خرد هستند که به عنوان پیشران تولید در حال حرکت هستند و نقش بالایی در اقتصاد مقاومتی کشور دارند.

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: اصناف بنگاه‌های کوچک اقتصادی به حساب می‌آیند که نقش آنها در حوزه اشتغال بر هیچ کس پوشیده نیست، از این‌رو باید حمایت جامع از آنها داشته باشیم.

انتهای پیام/س


[ad_2]