مهلت مجدد ثبت نام کنکور ۹۶ از امروز به مدت ۴ روز آغاز شد
مهلت مجدد ثبت نام کنکور ۹۶ از امروز به مدت ۴ روز آغاز شد

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از فراهم آمدن امکان مجدد برای ثبت نام داوطلبان در آزمون سراسری سال ۹۶ خبر داد و گفت: علاقه‌مندان از ساعت ۱۲ امروز یکشنبه ۱۵ تا روز چهارشنبه ۱۸ اسفندماه مجددا مهلت دارند نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند. به گزارش قلم پرس به نقل از […]

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از فراهم آمدن امکان مجدد برای ثبت نام داوطلبان در آزمون سراسری سال ۹۶ خبر داد و گفت: علاقه‌مندان از ساعت ۱۲ امروز یکشنبه ۱۵ تا روز چهارشنبه ۱۸ اسفندماه مجددا مهلت دارند نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

به گزارش قلم پرس به نقل از ایسنا، دکتر حسین توکلی ، با اعلام این مطلب اظهار کرد: داوطلبان می‌توانند از ساعت ۱۲ امروز یکشنبه ۱۵ اسفندماه تا روز چهارشنبه ۱۸ اسفندماه سال ۱۳۹۵ نسبت به ثبت نام برای شرکت آزمون سراسری سال ۱۳۹۶ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اقدام کنند.

دکتر توکلی در پایان خاطر نشان کرد: ضمنا آن دسته از داوطلبانی که در مهلت مقرر برای آزمون سراسری سال ۱۳۹۶ اقدام نموده‌اند در صورت تمایل می‌توانند از امروز یکشنبه ۱۵ تا روز چهارشنبه ۱۸ اسفندماه سال ۱۳۹۵ با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به مشاهده و کنترل اطلاعات ثبت‌ نامی خود و در صورت تمایل نسبت به ویرایش اطلاعات مذکور اقدام کنند.