مهرعلیزاده: درصد خیلی کمی از مشکلات برای تحریم‌ها است
مهرعلیزاده: درصد خیلی کمی از مشکلات برای تحریم‌ها است

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محسن مهرعیلزاده نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برنامه بدون تعارف شبکه دوم سیما در مورد برنامه‌‌های خود سخن گفت. محور سخنان مهرعلیزاده در این برنامه: – من دو سال است که به دلیل قانون بازنشستگی از استانداری اصفهان منفک شدم و در این دو سال با تیم کاملم […]

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محسن مهرعیلزاده نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برنامه بدون تعارف شبکه دوم سیما در مورد برنامه‌‌های خود سخن گفت.

محور سخنان مهرعلیزاده در این برنامه:

– من دو سال است که به دلیل قانون بازنشستگی از استانداری اصفهان منفک شدم و در این دو سال با تیم کاملم کار کردم الان هم دقیق ترین برنامه را در ابعاد مختلف دارم.

– رئیس‌جمهور اگر فردی مسلط به قانون و مسلط به حوزه‌ اجرا باشد نمی‌تواند بگوید اختیاراتم کم است.

– من کاملاً از کارهای کلان کشور و رییس‌جمهور اطلاع دارد و با علم به این‌ها و با تکیه بر سوابق و تجربیات اجرایی خودم در سطح کلان وارد میدان شدم.

–  آدمی که فقط حقوق خوانده و یا فقط قضا بلد است یا فقط در محیط عمرانی کار کرده است طبیعتاً ۱۰ نفر برای او برنامه می‌نویسند اما بلد نیست انجام دهد، بنابراین نگران نیستم وعده هایی را که می‌دهم عمل نکنم زیرا خودم را مُشرف به کار می‌دانم.

– از اوضاع سخت زندگی مردم خبر دارم. بیکاری، گرانی و نا امیدی آنها را به هم ریخته است من خیلی میان مردم می روم.

– جای مردم بودم به شعارها براساس مشروط یعنی برنامه ریزی و سابقه افراد اعتماد می‌کردم.

– درصد خیلی کمی از مشکلات برای تحریم‌ها است و تحریم‌ها بیشتر کُند کننده است مانع کار بروکراسی‌ها و بلد نبودن کار و خویشاند گرایی‌ها است.

-ما الان به همه ده دهک کشور یارانه می‌دهیم، در حالی که طبق قانون مجلس باید سه دهک بالایی که نیازی ندارند حذف شوند.

– ما در دهک‌های پایین له شدن مردم را داریم، یارانه ها را افزایش می‌دهم اما برای دهک‌های پایین و در ماه سوم در حساب مردم است.

– برنامه اقتصادی آلمان را در ایران اجرا می‌کنم. تیم‌ دولت‌های قبل یا روسای جمهور ما بلد نبودند این کار را انجام دهند. اقتصاد بیمار ایران به دلیل نداشتن یک برنامه دقیق و صحیح اقتصادی است.

– فرزندانم تحصیل کرده رشته های مهندسی و مدیریت مالی هستند و الان هم در شرکت‌های خصوصی کار می‌کنند. یکی از آن‌ها شرکت استارتاپی با دوستانش که بچه‌های صنعتی شریف هستند دارد و یکی دیگر هم در یک شرکت خصوصی به عنوان مدیر IT و طراحی سیستم‌های کامپیوتری کار می‌کند. 

– فرزندانم در ایران زندگی می‌کنند. یکی از فرزندانم هم در منطقه آزاد کیش به عنوان کارشناس نظارت کار می‌کند.

انتهای پیام/