من نماینده مردم تبریز هستم و از کسی نمی‌ترسم / بازرسی به حقوق‌های میلیونی مدیران شهرداری تبریز ورود کند
من نماینده مردم تبریز هستم و از کسی نمی‌ترسم / بازرسی به حقوق‌های میلیونی مدیران شهرداری تبریز ورود کند

عضو شورای اسلامی کلان‌شهر تبریز گفت: افرادی که درآمد آنها از راه رشوه‌های گفته شده به مشکل افتاده اقدام به جنجال کرده و گارد گرفته‌اند که دلایل آنان را در صحن علنی شورا ابراز خواهم کرد. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرنگار فارس، محرم محمدزاده ضمن تأکید بر اینکه باید در سطح شهر، […]

عضو شورای اسلامی کلان‌شهر تبریز گفت: افرادی که درآمد آنها از راه رشوه‌های گفته شده به مشکل افتاده اقدام به جنجال کرده و گارد گرفته‌اند که دلایل آنان را در صحن علنی شورا ابراز خواهم کرد.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرنگار فارس، محرم محمدزاده ضمن تأکید بر اینکه باید در سطح شهر، قانون یکسان برای تمام افراد وجود داشته باشد، اظهار داشت: وضعیتی که نشان از تفاوت قائل شدن بین وانت بارهایی که سد معبر می‌کنند دارد اگر تخلف است چرا مانعی ایجاد نمی‌شود و اگر تخلف محسوب نمی‌شود چرا وانت بارهایی که پارتی ندارند را می‌گیرید، اگر قرار بر این است که تخلف محسوب شود برای همه باشد.

وی با اشاره بر اینکه افرادی که منافع آنها زیرسؤال می‌رود خود را لو داده و کسی که اقدام به گرفتن و دادن رشوه می‌کند سریع‌تر از بقیه از خود واکنش نشان می‌دهد، افزود: سوالی که از شهردار کلان‌شهر تبریز دارم این است که بالاترین مبلغی که یک مدیر عالی رتبه می‌گیرد چقدر است ؟ خواهشمندم بازرسی بر این موضوع ورود پیدا کند تا مشخص شود که این مبالغ حق آنهاست و آیا در زمان مقرر دریافت می‌کنند؟

عضو شورای اسلامی کلان‌شهر تبریز تصریح کرد: کسانی هستند که توان تأمین مایحتاج خانواده خود را ندارند و در مقابل چنین افرادی، یک مدیر بالای چند میلیون دریافت می‌کند من عدالتی را شاهد نیستم عدالت باید برای تمام افراد باشد. شرکت همشهری این ثروت را از کجا به دست آورده و چرا بدون مزایده، برنده می‌شود پاره‌ای سوالات که در کمیسیون تحقیق و نظارت بررسی خواهم کرد و به سادگی از آن نخواهم گذشت.

محمدزاده افزود : افرادی که درآمد آنها از راه رشوه‌هایی که بیان کردم در مشکل افتاده اقدام به جنجال کرده و گارد گرفته‌اند من نماینده مردم تبریز هستم و از کسی نمی‌ترسم و سخنان خود را روز یکشنبه در صحن علنی شورا خواهم گفت و دلایل روزنامه‌هایی که علیه من جنجال به پا کرده‌اند را بیان خواهم کرد و قطعاً آشکار خواهم کرد.