مناسب‌سازی اتوبوس‌های جدید برای معلولان
مناسب‌سازی اتوبوس‌های جدید برای معلولان
شهردار تبریز گفت: اتوبوس‌های تازه خریداری شده مجهز به امکانات مناسب‌ برای استفاده معلولان است.
به گزارش شهریار، یعقوب هوشیار امروز در قالب چهارمین قرار خدمت از دور دوم قرارهای خدمت شهرداری تبریز در منزل حسن زنده‌گرد غازانی والیبالیست نخبه ساکن در منطقه ۶ تبریز حضور یافت.

در این دیدار شهردار تبریز با تمجید از عملکرد و افتخارآفرینی این ورزشکار تبریزی رشته والیبال نشسته، اظهار کرد: خوشبختانه امروزه ورزش کردن و یادگیری ورزش نسبت به گذشته ساده‌تر و در عین حال با وجود امکانات خوب، حرفه‌ای‌تر است.
هوشیار با اشاره به ضرورت مناسب‌سازی شهر برای معلولان و جانبازان، گفت: یکصد اتوبوسی که اخیراً خریداری کردیم، همگی مجهز به امکانات مناسب‌ برای استفاده معلولان عزیز هستند و رمپ ورود به اتوبوس و صندلی‌های مخصوص در این اتوبوس‌ها تعبیه شده است.

گفتنی است حسن زنده‌گرد غازانی متولد ۱۳۴۷ است و از سال ۶۸ در والیبال نشسته تبریز فعالیت دارد. این ورزشکار تبریزی در سال ۷۱ به عنوان عضو تیم ملی کشورمان در مسابقات پارالمپیک بارسلون حضور داشت و صاحب عنوان قهرمانی شد. زنده‌گرد غازانی در مسابقات جهانی مجارستان نیز به همراه تیم ملی حضور داشت و بعد از آن در مسابقات هامبورگ آلمان شرکت کرد.
وی در مسابقات بین المللی تهران شرکت داشت و پس از این مسابقات از تیم ملی والیبال نشسته خداحافظی کرد.
این والیبالیست به مدت پنج سال در تیم‌های تبریز بازی کرده و قبل از کرونا به مدت دو سال مربی تیم شهرداری بود و در سوپرلیگ و قهرمانی دسته یک حضور داشت. او دو سال در تیم پایگاه مقاومت شهرداری بازی کرده است.
حسن زنده‌گرد غازانی در دیدار امروز خود با شهردار تبریز، مدال طلای خود در پارالمپیک ۱۹۹۲ بارسلون را به یعقوب هوشیار تقدیم کرد.