ملت در انتخاب گزینه اصلح سنگ تمام گذاشت
ملت در انتخاب گزینه اصلح سنگ تمام گذاشت

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی کیا نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (۳۱ خرداد ماه) پارلمان در نطق میان دستور خود اظهار داشت: وزیر کشور بخش شدن ماوله معطل مانده است چرا پیگیری نمی شود چرا خواسته به حق مردم محقق نمی شود، هر چی پیگیری می […]

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی کیا نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (۳۱ خرداد ماه) پارلمان در نطق میان دستور خود اظهار داشت: وزیر کشور بخش شدن ماوله معطل مانده است چرا پیگیری نمی شود چرا خواسته به حق مردم محقق نمی شود، هر چی پیگیری می کنیم صدایمان به جایی نمی رسد شما بیاید دست های پیدا و نا پیدا خائنین را که نمی گذارند این بخش محقق شود به مردم بگید. مردم در کاهش قمیت گندم و دام علوفه گلایه دادند اما مردم این بار گل کاشتند و در انتخابات حضور اثربخشی داشتند.

وی افزود: حقیقتا ملت کار را تمام کرد، با وجود تبلیغات رسانه ای دشمنان از ماه ها قبل برای شرکت نکردند در انتخابات، فشارهای اقتصادی فراوان بر مردم از نابسامانی ها بازار مرغ گرفته تا قطعی برق و گرانی های سیاسی، در این شرایط خاص کرونایی، جفای مجریان که با تاخیر با شروع رای گیری، دیر راه انداختن سامانه شوراها و گره زدن آن به انتخابات ریاست جمهوری، سوال در مردم که برای شرکت از انتخابات ریاست جمهوری آمده اید یا شوراها، و گرنه آمار مشارکت بیش از این ها بود.

نماینده مردم سنقر در مجلس بیان کرد: به هر حال ملت سنگ تمام گذاشت هم در حضور و هم در انتخاب اصلح که فردی جهادی، فساد ستیز، حامی تولید و صنعت و اهل تعامل عزتمند با دنیا را انتخاب کردند یعنی حضرت آیت الله رئیسی. ضمن تبریک و آرزوی توفیق برای ایشان، تبریک واقعی از آن ملت و رهبر معظم انقلاب است که دولت بتواند در خدمتگذاری سنگ تمام برای مردم عزیز بگذارد.

وی اظهار داشت: جا دارد از مردم عزیز شهرستان سنقر و کولیایی که با مشترک حدود ۷۰ درصدی که افتخار آفریدند تقدیر کنم و بیش از ۷۰ درصد به حضرت آیت الله رئیسی رای داده اند.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی خطاب به روحانی گفت: با کاهش قیمت ارز باز در بازار شاهد افزایش قیمت ها هستیم، افزایش قیمت در کالاها و خدمات یعنی بی تدبیری و ناکارآمدی دولت در تنظیم بازار و فشار بر مردم، با نگاه بر عدم حضور برای انتخابات که ملت پاسخ دندان شکن داد، آقای رئیس جمهور انتخابات تمام شده است دستور دهید قیمت ها را پایین بیاورند.

انتهای پیام/