ملاقات حضوری رییس کل دادگستری کرمان با شهروندان شرق استان
ملاقات حضوری رییس کل دادگستری کرمان با شهروندان شرق استان

خبرگزاری میزان – محمد بصیریان، مدیر روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کرمان اظهار داشت: ملاقات مردمی نماینده عالی دستگاه قضائی در استان کرمان با شهروندان شرق استان روز چهارشنبه ۱۲ خردادماه ساعت ۹:۳۰ صبح برگزار خواهد شد. وی افزود::متقاضیان برای دیدار مردمی با نماینده عالی دستگاه قضائی در استان کرمان بایستی پس از ورود به […]

خبرگزاری میزان – محمد بصیریان، مدیر روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کرمان اظهار داشت: ملاقات مردمی نماینده عالی دستگاه قضائی در استان کرمان با شهروندان شرق استان روز چهارشنبه ۱۲ خردادماه ساعت ۹:۳۰ صبح برگزار خواهد شد.

وی افزود::متقاضیان برای دیدار مردمی با نماینده عالی دستگاه قضائی در استان کرمان بایستی پس از ورود به درگاه ملاقات مردمی در سایت دادگستری استان کرمان http://kermandadgostari.ir/ ابتدا نوع ملاقات خود را (حضوری) انتخاب و در ادامه تاریخ ملاقات مردمی خود را (تاریخ فوق) انتخاب کنند، سپس نوع درخواست خود را مشخص، در نهایت با وارد کردن مشخصات خود، سامانه به متقاضی یک کد رهگیری به همراه تاریخ و ساعت اعلام می‌کند.

این مقام مسئول با بیان اینکه ظرفیت ملاقات مردمی ۸۰ نفر است و پس از تکمیل ظرفیت، امکان ثبت نام در سایت وجود ندارد، گفت: مردم شریف شهرستان‌های شرق استان برای شرکت در ملاقات مردمی باید با در دست داشتن کارت ملی و درخواست کتبی در محل دادگستری شهرستان بم حضور به هم رسانند.

بصیریان خاطر نشان کرد: همراه داشتن ماسک و رعایت دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا و فاصله اجتماعی الزامی است.

انتهای پیام/