مقام عراقی در دیدار با سفیر فلسطین در تهران: هرگز کنار اشغالگران نمی‌ایستیم
مقام عراقی در دیدار با سفیر فلسطین در تهران: هرگز کنار اشغالگران نمی‌ایستیم

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «حسن الکعبی» معاون اول رئیس پارلمان عراق امروز دوشنبه از دولت‌های عربی و اسلامی خواست در محافل بین الملل از فلسطین پشتیبانی کنند. به گزارش پایگاه خبری موازین نیوز، دفتر اطلاع رسانی معاون اول رئیس پارلمان عراق در بیانیه‌ای گفت: الکعبی و هیات همراه آن امروز با صلاح […]

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «حسن الکعبی» معاون اول رئیس پارلمان عراق امروز دوشنبه از دولت‌های عربی و اسلامی خواست در محافل بین الملل از فلسطین پشتیبانی کنند.

به گزارش پایگاه خبری موازین نیوز، دفتر اطلاع رسانی معاون اول رئیس پارلمان عراق در بیانیه‌ای گفت: الکعبی و هیات همراه آن امروز با صلاح زواوی سفیر فلسطین در تهران و هیات همراه آن، دیدار و درباره حمله رژیم صهیونیستی به‌نوار غزه گفت‌وگو کرد.

الکعبی در این دیداربر حمایت عراق از آرمان فلسطین به عنوان نخستین مساله ملت‌های عربی و اسلامی تاکید و جرایم جنگی رژیم صهیونیستی در حق فرزندان ملت فلسطین و مقدسات آن را به شدت محکوم کرد.

وی افزود: عراق هیچ گاه در کنار اشغالگران و جنایتکاران نخواهد ایستاد، بلکه در کنار برادران عرب و مسلمان خود و در مقدمه آنها ملت و کشور برادر فلسطین خواهد بود.
دو طرف در این دیدار به نقش دیپلماسی فلسطین در دفع جرایم صهیونیست‌ها پرداختند و از عرب‌ها و مسلمانان خواستند در محافل بین المللی از فلسطین حمایت کنند.

انتهای پیام/.