مقام حماس: می‌توانیم حمله به اسرائیل را چند ماه ادامه دهیم/کمبود موشک نداریم
مقام حماس: می‌توانیم حمله به اسرائیل را چند ماه ادامه دهیم/کمبود موشک نداریم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک مقام ارشد جنبش مقاومت فلسطین، حماس در مصاحبه‌ای گفته انتظار دارد ظرف یک روز آینده بین شاخه این جنبش در غزه و اسرائیل آتش‌بس حاصل شود اما هشدار دا که حماس «کمبود موشک ندارد.» «اسامه حمدان» در مصاحبه با خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت «محمّد ضیف»، از فرماندهان بلندپایه حماس […]

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک مقام ارشد جنبش مقاومت فلسطین، حماس در مصاحبه‌ای گفته انتظار دارد ظرف یک روز آینده بین شاخه این جنبش در غزه و اسرائیل آتش‌بس حاصل شود اما هشدار دا که حماس «کمبود موشک ندارد.»

«اسامه حمدان» در مصاحبه با خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت «محمّد ضیف»، از فرماندهان بلندپایه حماس که رژیم صهیونیستی به دنبال ترور او است زنده است و فرماندهی عملیات‌های نظامی غزه را بر عهده دارد.

خبرگزاری آسوشیتدپرس نوشته رژیم صهیونیستی چندین بار قصد ترور  این فرمانده حماس را داشته اما در انجام آن ناکام مانده است. رسانه‌های صهیونیستی گفته‌اند در جریان درگیری‌های اخیر میان حماس و رژیم صهیونیستی دو بار برای ترور او تلاش شده که ناکام مانده است.

حمدان در مصاحبه با آسوشیتدپرس گفته جنبش حماس در صورتی که بخواهد می‌تواند تا چند ماه دیگر حمله به مواضع رژیم صهیونیستی را ادامه دهد.

او گفت: «می‌توانم به شما اطمینان بدهم بر اساس آنچه در نخستین روزها دیدیم حمله به تل‌آویو و برخی مناطق بیت‌المقدس می‌تواند نه برای چند روز بلکه تا چند ماه ادامه پیدا کند.»

حمدان گفت مصر و قطر مذاکرات مربوط به برقراری آتش‌بس را پیش برده‌اند و پیشرفت‌هایی در این گفت‌وگوها حاصل شده است. او گفت که این مذاکرات ممکن است ظرف ۲۴ ساعت آینده به تفاهم یا توافقی در خصوص آتش‌بس منجر شود.

 

 

در حال تکمیل…