مقابل تراکتورسازی شایسته کسب امتیاز بودیم
مقابل تراکتورسازی شایسته کسب امتیاز بودیم

سرمربی تیم فوتبال گسترش‌فولاد تبریز، از عملکرد شاگردانش در بازی برابر تراکتورسازی دفاع کرد به گزارش قلم پرس به نقل از روابط عمومی باشگاه گسترش‌فولاد تبریز، فراز کمالوند در نشست خبری بعد از بازی با تراکتورسازی با تبریک نوروز به عموم مردم و الخصوص اصحاب رسانه، اظهار داشت: امروز بازی پرفشاری را پشت سر گذاشتیم و […]

سرمربی تیم فوتبال گسترش‌فولاد تبریز، از عملکرد شاگردانش در بازی برابر تراکتورسازی دفاع کرد

به گزارش قلم پرس به نقل از روابط عمومی باشگاه گسترش‌فولاد تبریز، فراز کمالوند در نشست خبری بعد از بازی با تراکتورسازی با تبریک نوروز به عموم مردم و الخصوص اصحاب رسانه، اظهار داشت: امروز بازی پرفشاری را پشت سر گذاشتیم و هر دو تیم برای برد آمده بودند و ‌تراکتور به دنبال کم کردن فاصله با صدر جدول بود و ما نیز طبق روند رو به رشدمان درصدد نزدیک شدن به تیم های بالا جدول بودیم.

 سرمربی تیم فوتبال گسترش‌فولاد تبریز با اشاره به گل دریافتی تیمش در نیمه اول، بیان داشت: من صحنه گل تراکتورسازی را به صورت دقیق ندیدم اما بازیکنانم می‌گفتند که گل شریفی خطا بوده و او اکرامی را شارژ کرده است.

وی در ادامه افزود: در هر صورت گسترش دیگر تیم سال‌های گذشته نیست که دغدغه سقوط داشته باشد و زحمات مدیران باشگاه هم جواب داده است. فکر می‌کنم ما در یکی، دو بازی خارج از خانه مقابل تیم‌های قوی مثل پرسپولیس باختیم که این نشان از قدرت گسترش فولاد است به همین خاطر با مشورتی که با مدیران باشگاه کردیم، جوان‌ها را به زمین فرستادیم و دیدید که ملکی چقدر مسلط کار کرد و نوید یک دروازه‌بان آینده‌دار را داد.

کمالوند تأکید کرد: از طرفی سیدی یک بازیکن جوان است که او هم به زمین رفت و دیدید که ما مسعود ابراهیم‌زاده را در دفاع وسط به کار گرفتیم و سعی کردیم تیم را جوان به زمین بفرستیم تا در آینده این جوانان آبدیده شوند.

کمالوند در ادامه صحبت‌هایش تأکید کرد: کلاً مسابقه خوبی بود و هر دو تیم از شرایط مسابقه دور بودند و تعطیلی لیگ باعث چنین اتفاقی شده بود.

کمالوند درخصوص حواشی ایجاد شده برای این بازی، ابراز داشت: من قلعه‌نویی را می‌شناسم، او انسان باشرفی است و دیانت دارد مطمئنم او هم دوست ندارد مقابل تیمش باقدرت ظاهر نشوند.

سرمربی گسترش فولاد با اشاره به بازی هفته بیست و ششم مقابل استقلال تهران، خاطرنشان کرد: با توجه به تعطیلی مسابقات، با انجام بازی امروز، به شرایط مسابقه باز گشته‌ایم و از هم اکنون نوید این را می دهم که برابر استقلال تهران به مراتب قوی تر از بازی امروز ظاهر خواهیم شد.