معرفی واحد سازمانی، مدیر و کارکنان نمونه قوه قضاییه در سطح سازمان قضایی نیرو‌های مسلح
معرفی واحد سازمانی، مدیر و کارکنان نمونه قوه قضاییه در سطح سازمان قضایی نیرو‌های مسلح

خبرگزاری میزان – از واحد سازمانی برتر، مدیر، قاضی و کارمند نمونه قوه قضاییه از مجموعه سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در مراسمی تقدیر به عمل آمد. در این مراسم که به صورت ویدئوکنفرانس با حضور کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح سراسر کشور برگزار شد، حجت‌الاسلام والمسلمین بهرامی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح مدیریت منابع انسانی […]

خبرگزاری میزان – از واحد سازمانی برتر، مدیر، قاضی و کارمند نمونه قوه قضاییه از مجموعه سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در مراسمی تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم که به صورت ویدئوکنفرانس با حضور کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح سراسر کشور برگزار شد، حجت‌الاسلام والمسلمین بهرامی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح مدیریت منابع انسانی را مهم توصیف کرد و گفت: روح و روان انسان به تشویق و تحریض نیازمند است.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری به چهره سازی از افراد موفق در دستگاه قضا گفت: افراد منضبط، پرکار، جهادی و انقلابی و کسانی که نگاه تحولی دارند باید به سایر همکاران معرفی شوند.

این مقام قضایی بر نهادینه شدن ارزش های سازمانی همچون اخلاص، نظم و انضباط، جدیت در کار و صرفه جویی در هزینه ها تأکید کرد.

وی از اختصاص اعتبار قابل توجهی برای تشویق کارکنان نمونه و موفق سازمان قضایی نیروهای مسلح خبر داد و خطاب به مدیران استانی گفت: برای معرفی افراد مؤثر پیشقدم شوید و ویژگی کارگزاران لایق را در قلم و بیان تبلیغ نمایید به نحوی که دیگران با این ارزش‌ها آشنا شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین بهرامی به مهمترین ارزش‌های مدیریت اسلامی بر مبنای نهج البلاغه اشاره کرد و افزود: باید ارزش های کارگزاران موفق مانند رعایت بیت المال، انجام کار به بهترین شکل، تقوا و نجابت تبیین شود.

وی با اشاره به توصیه های امیرمؤمنان علی (ع) به محمد ابن ابی بکر حاکم مصر گفت: حضرت می فرمایند با هوای نفست مخالفت و از دین حمایت کن و اگر یک ساعت از عمرت باقی است کار خود را به نحو احسن انجام بده و از خدا کمک بخواه و در کار، قدرت را با نرم خویی مخلوط نما.

حجت‌الاسلام والمسلمین بهرامی در ادامه، سازمان قضایی نیروهای مسلح استان خراسان رضوی را به عنوان واحد نمونه سازمانی برتر قوه قضاییه معرفی کرد و گفت: آقای اسماعیلی رئیس سازمان خراسان رضوی در بهبود کیفیت تحقیق و دادرسی و اجرای حکم، معرفی شایسته سازمان در استان و نیروهای مسلح، کاهش پرونده های رسوبی، توسعه و بهبود دادرسی الکترونیک و اثربخشی طرح ارجاع به ضابط موفق بوده‌اند.

این مقام قضایی همچنین علی پنجه شاهی مدیرکل دفتر طرح و برنامه و بودجه سازمان قضایی نیروهای مسلح را به عنوان مدیر نمونه ستادی قوه قضاییه معرفی کرد و افزود: ایشان که افتخار جانبازی و تقید به مبانی دینی و انقلاب را دارند، در اجرای برنامه تحولی، خلاقانه زحمات فراوانی کشیدند و برای ارتقای بودجه و اصلاح ساختار و فرآیندها نیز شبانه روزی فعالیت کردند.

این مقام قضایی با معرفی محمدحسین محمدپور رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان خراسان جنوبی به عنوان قاضی نمونه قوه قضاییه، وی را فردی متدین، پرکار و با روحیه انقلابی معرفی و صرف‌جویی در بیت‌المال و ارتباط مناسب با مدیران استانی و نیروهای مسلح را از دیگر ویژگی های وی برشمرد.

همچنین در این مراسم عباس امیدیان رئیس اداره حفاظت کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح به عنوان کارمند نمونه قوه قضاییه معرفی شد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح، تدین، متانت در برخورد، رازداری و امانتداری و داشتن روحیه جهادی را از شاخصه های این کارمند موفق برشمرد.

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی با اشاره به بازدید اخیرش از سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمانشاه گفت: اقدامات برجسته ای در این سازمان صورت گرفته و به صورت داخلی مورد تشویق می گیرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: علاوه بر مدیران موفق، کلیه کارکنان سازمان های منتخب نیز تشویق خواهند شد.

در حاشیه این مراسم، ۳ پروژه عمرانی سازمان قضایی نیروهای مسلح استان خراسان شمالی شامل نمازخانه، آسایشگاه سربازان و سالن کنفرانس نیز توسط رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح از طریق ویدئوکنفرانس به بهره برداری رسید.